Menu rozwijane

sobota, 26 września 2015

Spóźniony UNIKATOWY look na czwartek + PRZEDŁUŻAM KONKURS!

Siemanko!
Tu Lukcia!
Przedwczoraj doszedł nowy temat. Więc czemu look'i są dopiero dziś? Przedwczoraj miałam karę na komputer a następnego dnia koleżanka przyszła.
Dobra, więc pora na unikatowe looki! Standardowo 1 Vip 1 Nie Vip.

Nie-VIP

 Look mi się strasznie podoba! Kojarzy mi się z jakimiś leśnymi łucznikami (jest coś takiego? xD)
Dodałabym coś na głowę, ale wszystkie rzeczy z tego konkursu tu nie pasują. Ogólnie look jest świetny! A cena jeszcze lepsza! Za taki look zapłacimy tylko 1150 sc!

VIP
 Ten look mnie oczarował! Kojarzy mi się on z Paryżem i Francją. Gdybym miała VIP'a chętnie bym go kupiła! Tu też jest bardzo tanio: 1200 sc za 4 rzeczy!

Przyznam że dzisiejsze looki wyszły świetnie! Do tego są unikatowe i bardzo tanie! Lukcia, jaka ty skromna! 
Przejdźmy do kolejnej części posta czyli konkursu który ogłosiłam.Wyniki miały być dziś, ale prace wysłały tylko 3 osoby. Przedłużam go do 29 września. Wyniki będą 31. Kliknij aby przejść do konkursu!
Jeżeli nikt przez ten czas pracy nie wyśle odwołuję konkurs.
To tyle. Na koniec daje wam mój rysunek w Paint Tool Sai i rozmowę z ,,Hackerem'' xD
Co do rysunku, jak wam się podoba? Mogę prowadzić z nimi serię jeżeli wam się podoba...

Ok, to tyle w tym poście. Pa!
 

3 komentarze:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3