Menu rozwijane

niedziela, 27 września 2015

Lekcja MSP i pseudonim!:D

Guten Morgen!:)
Zanim zacznę pisać posta,to taki mini konkurs:wymyślcie
dla mnie pseudonim!Np.Bobcia Jodzia -Smalec!XD
Nie,Smalcu jeseś genialna!:D
Najkreatywniejszych nagrodzę czymś z listy lub szafy!:)
Uwaga!Tyna osobiście się zgodziła żebym prowadziła lekcję!:)
                     Lekcja 1
Temat:Omówienie.
Witajcie na 1 lekcji o MovieStarPlanet!
Lekcje będą się odbywały co 2 dni.
Trzeba przynieść:
Chęć do uczenia się,
Wiedzę o MSP,żeby odrobić zadania domowe,
10 min czasu na przeczytanie.
Dzisiejsza lekcja miała na celu wyznaczenie kierunku lekcji (innych)
Praca domowa:
Zachęcam do jej odrobienia!
Napiszcie w komach jaka jest wasza historia założenia konta na MSP.
Nie zapomnijcie napisać swojego nicku!
Najleprze prace nagrodzę gafem,
i opublikuję na następnej lekcji!
Żegnajcie,MovieStars!
PatkaXDX3
No trochę ta moja lekcja krótka.
Lecz zachęcam do przeczytania i odrobienia zadania!
W pon. następna lekcja!
Auf Wiedershen!
PatkaXDX3


13 komentarzy:

  1. Moja historia:
    Nudziłam się z kol, szukałyśmy czegoś typu Stardoll, znalazłyśmy MSP, założyłyśmy konto. Koniec.

    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A który masz lvl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym koncie 21, na drugim 19, trzecie 14 i czwarte 6 :))).

      Usuń
  3. *Ostrzeżenie
    Mnustwo błenduf ortogriaficznych xdddd*
    Dokładnie to nie pamiętam jak odnalazłam msp..(z/w ide na bajke paczeć.jj)
    Może... to mi znajoma z klasy powiedziała weszłam grałam i miałam jajcca jak miałam 2 level o-o
    ~Maniapl777
    18 poziom♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bravo!;)
    Nie. Nie gazeta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otóż znudzona na religii udzielałam się artystycznire bazgroląc, gdy nagle na moje dzieło wpadła karteczka z napisem "Grasz na MSP?". Spytałam "Że na czym?". W taki sposób zostało mi przybliżone te różowe piekło... Weszłam i założyłam pierwsze konto. Nie mogłam znieść brzydoty ubrań startowych... Co z tego, że byłam blond, niebieskooką murzynką o karminowych ustach... I kupiłam musztardową sukienkę... Po prostu królowa piękności, która chodziła boso oraz nakręciła 1 bezsensowny film... By założyć drugie konto, aktywne i straszące małe dzieci w nocy do dziś...
    <3 Emma <3 (24 level)
    Niezły pomysł z tymi lekcjami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszlam na laptopa.
    `MartynowaMarta

    OdpowiedzUsuń
  7. Na informatyce moje koleżanki grały sobie na MSP. W domu też wlazłam i robiłam różne głupie konta.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3