Menu rozwijane

niedziela, 27 września 2015

Upodabniamy do gwiazd!#1

Guten Morgen!
Tu Patka.
Zaczynamy nowa serię!
To Upodabniamy do gwiazd!
nazwa mówi sama za siebie: po prostu upodamniam mnie do jakieś gwiazdy.
Pierwsza będzie Nicki Minaj!
Oto ona:
A teraz wersja MSP:
Akurat buty mi żadne nie pasowały...
Włosy:Prawie identyczne! 9.5/10!
Bluzka: ta jest dosyć podobna...Lecz daleka do doskonałości!7/10
Spódnica:Nie widzimy jej lecz w takiej często chodzi.10/10
26/30!
Gratuluję sobie!
Chcecie więcej takiej serii?
PatkaXDX3
Auf Wiedeshen!(żle)


 

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze, nie wyszła podobnie. Po drugie, dałaś tylko zdjęcie twarzy Nicki. Po trzecie, mogłaś też upodobnić twarz. Po czwarte, za krótki post.
    Co ja ostatnio tak krytykuję? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale i tak naprawdę lubię twoje posty, i przepraszam, jeśli cię trochę uraziłam... nie wiem, po co to napisałam. Piszesz fajne posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo trudno znaleść cezuralne zdj Nicki;D
    Ps. Na szybko pisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno? No nie powiedziałabym. Ja prowadziłam kiedyś na wannach serię look so a star, a wpierwszej serii była właśnie Nicki. Odwzorowałam jej twarz i dwa "normalne" outfity.

      ~`.A
      //TheQueen
      #Bógjesttylkojeden

      Usuń
  4. A ja nie mogłam jakoś znaleźć . Pozatym jak będę kiedyś robić nicki jeszcze 1 raz to poproszę Cb o zdj;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po znakach interpunkcyjnych rób spacje.
    Błagam.
    Kiedy piszesz emotikone, to przed nią rób również odstęp.
    Post będzie dużo estetyczniej wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za radę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszła Ci podobizna ^-^ Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci anonimku. Jak się nazywasz na MSP?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3