Menu rozwijane

środa, 23 września 2015

Your MSP #2

Siemanko!
Z góry przepraszam za brak postów... ale cóż... miałam dziś 3 kartkówki i sprawdzian. Myślicie że łatwo się nauczyć?
Ok, przechodzimy do Your MSP!
Dzisiejszą MS będzie...



















Jaija001!

Użytkowniczka posiada 23 lvl oraz plakietkę judge.
Ubiór: Czarny. Po prostu czarny... Hmm... Wszystko czarne a buty białe? Ach, jak ja lubię się czepiać szczegółów! Nie lubię czarnych looków... Tu nie jest źle, podoba mi się nawet... Ale te buty! 8/10
Animacja: Jak ja ją kocham! Według mnie świetnie pasuje do ubioru, nadaje smutnego i nieco żałobnego nastroju! 10/10
Status: Użytkowniczka mówi że nie cieszy się z tygodnia unikatów. Każdy ma inne zdanie. Sama się z niego cieszę, jednak trochę ją rozumiem. Szukasz, pytasz, prosisz i próbujesz dać jak najlepsze propozycję żeby dostać jeden unikat, a później mogą go kupić wszyscy... 9/10
Film: Filmu nie będzie. Usuwam tą kategorię. Czemu? Mam lagi co nie pozwala mi obejrzeć filmu i opowiedzieć o czym jest. Przepraszam... Dobra, kolejna kategoria!
ArtBook: Na początku na Arcie znajduję się tylko napis ,,Poczekaj 5 sekund'' , jednak po odczekaniu tego czasu pojawia się niespodzianka! ArtBook bardzo ciekawie zrobiony, jednak nieco tu pusto. 9,5/10

Look: Nazwa to 53~Look a Star czyli po Polsku Jak Gwiazda. Look jest ładny, świetna kolorystyka, jednak te kokardki na butach! Znowu czepiasz cię szczegółów Lukcia! Ale look ogólnie jest śliczny! 9,5/10


Zdjęcie: Przedstawia logo zrobione najprawdopodobniej dla jakiegoś użytkownika. Ładne logo! Ten efekt lustrzany Londynu świetnie się prezentuje! 10/10

Razem: 45/60
Gratuluję!

Zgłaszajcie się do kolejnych części!
A, chciałabym w tym poście odnieść się jeszcze do sprawy konkursu... Zgłosiło się 7 osób, ale pracę wysłały tylko 2. Prawdopodobnie przedłużę konkurs.. Ale nic nie wiadomo...
To już tyle.
Pa!



11 komentarzy:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3