Menu rozwijane

wtorek, 19 kwietnia 2016

Wróciłam! To ja...

Witajcie!

Nie wiem od czego zacząć. Jestem taka szczęśliwa i podekscytowana, że nie wiem co napisać.
Jeśli pamiętacie to mam na imię Jadwiga, chodzę do 1. gimnazjum...


Dziękuję!

Lukci, że zechciała przyjąć z powrotem na bloga. ;)


Już nie pamiętam jak się pisze posty. 
#ŻART

Mogę robić loga na zamówienie, Top Tygodnia, poradniki...

____________________________________________________________________________


Zostałam wyrzucona z Wanien. No cóż, nie dziwię się im. 
Z Kathey chyba też... Zaraz zobaczę. Anie blog został usunięty. No OK.

====================================================================


CO SIĘ ZE MNĄ DZIAŁO GDY NIE PISAŁAM?

Wiecie, że kilka miesięcy temu znudziło mi się MSP, ale postanowiłam zobaczyć czy coś się zmieniło i wszystko wróciło. Chęć do pisania i tak dalej. 

Chciałam się znowu zapisać na akrobatykę, ale oczywiście miała ona być w ten dzień, który mi nie pasuje i sobie odpuściłam. Skończył się pierwszy semestr. Może pokażę wam swoje oceny? OSTRZEGAM! One są słabe... :(

  1. Geografia: 5
  2. Matematyka: 5
  3. Historia:5 
  4. Informatyka: 5
  5. Angielski: 5
  6. Rosyjski: 6
  7. Polski: 5
  8. Religia: 6
  9. WF: 6
  10. Biologia: 5
  11. Chemia: 5
  12. Fizyka: 4
  13. Zajęcia Techniczne: 6
  14. Muzyka: 6
  15. Zajęcia Artystyczne: 5
  16. EDB: 5

To chyba wszystko. Jak czegoś zapomniałam to piszcie.
Średnia: 5,25, tak?

Krótka notka, ale muszę gdzieś jechać.

BAYOSS,
~Smalec















\

7 komentarzy:

  1. Jak wspaniale że wróciłaś! :D
    Te oceny są słabe?! Ja marzę o takich ocenach D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to żałosne, że mówisz "te oceny są źle, ostrzegam".
    Chcesz, aby każdy Cię chwalił i mówił, że są super. Eh, ludzie mnie już nie zdziwią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś na jakimś profilu czy ogólny? (Pytam z ciekawości... Mam gorsze oceny xd)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3