Menu rozwijane

sobota, 30 kwietnia 2016

Drugi post po długiej przerwie.

Hejs!
Tu Smalec, ale nieważne.
Chciałabym napisać co robiłam, gdy nie grałam na MSP. Otóż?


-Grałam/gram w TS4- The Sims 4.

Jeśli pamiętacie, to na tym blogu pisałam, że jestem fanką TS4. Jeszcze mi nie przeszło! Mam dodatki:
- Witaj w pracy
- Spotkajmy się
i Dzień w spa, Perfekcyjne patio i wytworne przyjęcie. Nie żałuję, że kupiłam. Jest wiele fajnych i nowych obiektów itd. itp.


- Wciągnęłam się w YouTube.

Nie, nie stworzyłam kanału, ale zaczęłam oglądać innych.
Lista MY FAVOURITE!

  1. Abstrachuje
  2. Beksy
  3. Szparagi
  4. Martin Stankiewicz
  5. Ponki
  6. Cyber Marian
  7. Gimper
  8. Wojtek Szumański
Może tych trzech ostatnich mniej oglądam, ale oglądam. <3
A i zapomniałam o Oli Żuraw.

- Zaczęłam się uczyć...

XDDD, ?, moje oceny w poprzednim poście.
To tylko taki żart. Gdybym się uczyła tobym nie miała czwórki z fizyki, ale i tak jestem z siebie dumna. ;)
_____________________________________________________

Wiem, że krótki post, ale nie miałam pomysłu. Musiałam napisać posta, bo nie wiem. XDDD
Chciałam zrobić logo, ale nie chciało mi się robić.
Bayossssss!
#LEŃ

Ps: Chyba nie jestem tu mile widziana, więc rozważam odejście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3