Menu rozwijane

czwartek, 24 marca 2016

Nowa redaktorka? Hej, z tej strony Marta!

                                                               Helooł! 
Tak, wiem, że to przywitanie nic Wam nie mówi. Ale zaraz wszystko wytłumaczę. Na wstępie chciałabym napisać, że bardzo dziękuję Lukci, że mogę tutaj pisać! Ale ok, wypadałoby się przedstawić, napisać parę słów o sobie...

                                                            ~ Parę słów o mojej osobie ~
Mam na imię Marta, ale, że nie lubię swojego imienia nie ręczę za siebie, kiedy ktoś mnie tak nazwie. Wolę, kiedy mówią na mnie Marteł lub Martorożec. O wieku na razie wolę nie wspominać, no, wiecie taka 'anonimowość' w Internecie. ale przecież ty wcale anonimowa nie jesteś, Marto Jestem blondynką, a moje oczy przybrały barwę szaro-niebieską. Jak na swój wiek jestem dosyć wysoka, bowiem mierzę 150 centymetrów. Szczupła, wysportowana... Tak, to właśnie jestem ja. Jeśli chodzi o charakter, to jest on trochę specyficzny. Nieśmiała, a jednak też koleżeńska i miła. W swojej klasie jestem taką 'szarą myszką', myślę, że dobrze to ujęłam. Teraz coś o pasji... Hmmh, mam ich dużo, ale najbardziej lubię rysować, czytać i pisać opowiadania. Uwielbiam też jeździć na deskorolkach, takich jak Fishki i różnie inne cudeńka. Kocham też rolki i łyżwy. Ej, ej, ale.. Gdzie jest element Różowej Gierki?! No właśnie, a teraz zobaczcie mnie w wersji MSP'owej!

↓ Twarz : ↓
Oczy: Duże oczęta z bardzo gęstymi rzęsami. Normalnie jak moje! Barwa zwyczajna, a jednak nie taka zwyczajna, bo kolor ich (jak już wspominałam) jest szaro-niebieski. Posiadam też strasznie duże źrenicy, ale oczu takich oczu w sklepie na MovieStarPlanet chyba nie ma.
Nos: To jedyna część ciała (prócz oczu i ust), którą nie uważam za mój kompleks. Nieduży, prosty nosek. Tak, to jest to.
Usta: Małe, cienkie usta o kolorze jasno-malinowym. W rzeczywistości jednak ten kolor nie jest aż tak mocny.
Karnacja: Jestem blada, ale na szczęście nie wyglądam jak trup. Chociaż w MSP'owym odwzorowaniu kolor nie jest identyczny, ale jednak bardzo podobny do tego realnego.

↓  Outfit, Włosy itp. ↓
Włosy: Lekko falowane, koloru ciemny blond. W rzeczywistości mam o połowę krótsze, ale fryzurą najbardziej pasowały te. Jeśli chodzi o tę 'grzywkę' po bokach, to też jest odrobinę krótsza.
Góra: Najzwyklejsza, czarna bluza. Pomijając te wszystkie 'zameczki' i 'zapinki' jest jak z prawdziwego zdarzenia! No, może jest trochę mniej pognieciona, ale to szczegół.
Dół: Mam na sobie szaro-czarne rurki. Dziwne, że w wersji MSP'owej wyglądają jakby były takie pogniecione. Tak samo było z bluzą. Brakuje mi tu jeszcze takich 'zszyć' po bokach.
Obuwie: Tak właściwie, to są to skarpetki. Ciemno fioletowe skarpetki. Brakuje mi tylko takich małych, białych fikuśnych kropeczek, hihi.


                                                    ~ Blogowanie, jakie serie proponuję? ~
Mogliście już przeczytać w zgłoszeniu, że swoją przygodę z Bloggerem zaczęłam w 2016 roku. W styczniu. Moja internetowa przyjaciółka zaprosiła mnie do pisania na swoim blogu (Przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com), no i później założyłam swojego bloga, ale to już wiecie. Teraz wypadałoby napisać jakie serie będę prowadzić. Oto one: 
• "Look in the colors of the world" - Ta seria będzie polegać na komentarzach. Tak, komentarzach. Chodzi o to, że piszecie mi w komentarzu w jakim kolorze mam zrobić look, a ja staram się coś wykombinować. Kolory mogą być przeróżne - od fioletowego do bordowego itp. 
• "Paint częścią MSP?" - z kolei w tej serii będę wybierała trzy ubrania z zakładki "TOP" w sklepie MSP i będę musiała narysować coś (przynajmniej) podobnego w Paincie. To będzie dla mnie troszkę takim 'wyzwaniem', ponieważ nie rysuję dużo w Paincie i, no, nie wiem, czy mi się to uda. 
• "Nowości na MSP, czyli ..." - w tej serii będę pokazywać i opisywać różne nowości, które będą się pojawiać w naszej Różowej Gierce. Ale nie, nie będą to nowe motywy, tylko aktualizacje, wprowadzane przez Moderatorów. 

I co. Chyba powinnam sobie zorganizować jakiś grafik, nie? Hmmh. Nie wiem, czy to zrobić, bo przecież w 100% nigdy obietnicy nie dotrzymam, a nie chcę, żebyście mieli do mnie później 'zarzuty', że w dany dzień notki nie napisałam. Ok, umówmy się, że będą się pojawiały wtedy, gdy będę miała czas (pamiętajcie, że mam jeszcze do ogarnięcia swojego bloga!).

No i myślę, że to tyle. Wiem, że post nie ma jakiejś specjalnej długości, ale chyba jest ona wystarczająca, jak na post 'powitalno-informacyjny'. No to co..
Do następnej notki!
                                                *Czy ktoś mógłby mi zrobić logo?*
~Marta
~Martorożec.

7 komentarzy:

  1. Post nie jest zły, czyta się go szybko i przyjemnie.
    Co do serii, to zrób cały czarny look, włosy też mają być czarne.
    Ale ma być ładny!
    ~Ese

    OdpowiedzUsuń
  2. Spk post, aczkolwiek są źle wycięte zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Nie umiem ich wycinać. Paint niestety też odmawia współpracy.
      ~Marta.

      Usuń
    2. A masz może coś takiego że jak klikniesz na zapisane zdjęcie to klikasz w opcjach przytnij? Bo mi najłatwiej tak przycinać zdj ^^

      Usuń
    3. Zobaczę, czy da się coś takiego zrobić. I dzięki za radę.

      Usuń
  3. Fajny post, ale... czy tylko u mnie te zdjęcia są takie małe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogę zrobić logo, wszystko do uzgadnięcia na priv
    Na msp jestem:Kraliza 2

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3