Menu rozwijane

czwartek, 24 marca 2016

Ktoś nowy...

Haii !
Z tej strony monitora nowa redaktorka, czyli Elise.
Ekhm, tak naprawdę to nazywam się Eliza, ale niezbyt lubię, gdy ktoś mówi tak do mnie.
Nigdy nie wiem, jak zacząć, więc może opowiem od początku...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ★ Trochę o mnie ★ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak pisałam powyżej mam na imię Eliza.
Mam jakieś 10 lat.
Chodzę do 3 klasy, nienawidzę niektórych osób, ale mogło być gorzej....Znacznie gorzej.
Uczę się raczej dobrze.
Większą część mojego wolnego czasu zajmuje rysowanie i czytanie.
Katecheta chyba nie zdaje sobie sprawy, że rysuję na religii panienki...
Mój ulubiony rodzaj książek?
Chyba fantasty, ale czytam wszystko co mi się nawinie (od książek historycznych po lektury).
Mojego charakteru raczej nie da się sprecyzować, raz jestem cicha i nieśmiała, a kiedy indziej głośna i pyskata.
Podsumowując, jestem (powtórka) mieszanką wybuchową.
Wyglądu opisywać nie będę....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ★ MSP ★ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na Różowej Planecie noszę pseudonim dziewczyna968 (gdyby można było zmienić nazwę..).
Konto założyłam pod koniec czerwca 2015.
W gierce najbardziej lubię tworzyć looki.
           
         
Tak wyglądam ob obecnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ★ Pożegnanie★ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To już koniec tego krótkiego posta.
Chciałabym napisać więcej, ale muszę kończyć.
Jutro postaram się napisać notkę.
Jeśli zauważyłeś błąd lub literówkę napisz w komentarzu.
Do napisania !!!
~~Elise
 ~~dziewczyna968
  ~~Ese
                                                 

6 komentarzy:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3