Menu rozwijane

sobota, 23 stycznia 2016

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA!

Witam!
Obiecywałam że wyniki będą 22, ale nie miałam czasu dlatego są dzisiaj. Lukcia, ty zawsze nie masz czasu!
A może zamiast przedłużać powiem kto przeszedł dalej?
Z góry mówię że są to 3 osoby, czyli 3 osoby się niestety nie dostaną...
Zgłoszeń było 6, czyli nie tak źle jak myślałam. Mam nadzieję że osoby które się nie dostaną nie będą na mnie złe i nie będzie im z tego powodu przykro. Ale zamiast pisać w nie skończoność przejdźmy do wyników!

UWAGA! Będzie duuużo spacji, dlatego przygotujcie się na dłuuugie przewijanie.
Żeby nie było że nie ostrzegałam.


























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Dotrwałaś/eś aż tutaj? Brawo! Jednak to dopiero początek!
Ale dobra już się zlituje i podam te osoby... Ale czeka Cię jeszcze trochę przewijania ;)



























































































































































































































































 No dobra, już dosyć, pewnie i tak już masz ochotę przestać to czytać. Więc tak... 1 redaktorką zostaje...


 *Werble*




















Olszia, Olka!
Urzekło mnie twoje długie zgłoszenie, jest napisane ładnie, schludnie i z sensem, dlatego to ty zostajesz redaktorką tego bloga!
G-mail: Olszia.Magic.World@gmail.com
Napisz mi proszę w komentarzu czy dobrze napisałam twój gmail.Więc gratuluje i przechodzimy do kolejnej osoby! A jest nią...









































 

Karolina Nowak!

Twoje zgłoszenie było bardzo ciekawe i dokładne. Nie zauważyłam większych błędów, dlatego wybrałam Cię na redaktorkę!
E-mail: Karolina.Zablotna@vp.pl
Również napisz mi czy dobrze zapisałam E-mail. ;)
A teraz ostatnie miejsce na nową redaktorkę! Kto to będzie?






























*Werble*

































*To napięcie*








































Już blisko...

























Ostatnią redaktorką zostaje...
















































Lemoniada!
 Twoje zgłoszenie miało (o ile się nie mylę) najmniejszą ilość drobnych błędów interpunkcyjnych. Bardzo fajnie napisane i ciekawe. To ty zajmujesz ostatnie miejsce!
Gmail: Werciaxd67@gmail.com.
Oczywiście napiszcie mi wszystkie w komentarzach czy napisałam gmail poprawnie.

To już tyle! Dziś wyślę zaproszenia. Osobom które się dostały życzę powodzenia w innych naborach. Cóż, to koniec tego posta. Jeszcze raz gratuluję wszystkim! 
Pa!
A znalazłam logo od Wiki <3
 




 

7 komentarzy:

  1. Nie udało się :'(!!! Ale... Trudno

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, dobrze napisałaś ;) Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja to nie fer to ja maialam wykrac oszugalas mnie napisaliscie rze moje zkloszenie jest najleprze wszyscy mnie ozugali nienafidze fas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszepraszam cie proszę fypacz mi :(

      Usuń
    2. nie to NIEWYBACZALNE rozumiesz ? no hyba rze mnie dodasz do red to wybacze

      Usuń
  4. Szkoda,że się nie ddostałam.. Osoby które też się nie dostały, zapraszam na bloga, msp ocząt. Agnes! Tam też mamy konkurs na redaktora xd

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3