Menu rozwijane

piątek, 27 listopada 2015

WIEEEEELKI...POWRÓT!

cześć!
przepraszam, już wracam, to tylko żarty co mówiłam..
 nie,nie,nie...
...............................................................................................................................................................................
ZANIM PRZECZYTASZ-WIEDZ,ŻE NAPRAWDĘ
MI ŻAL,ŻE CHCIAŁAM ODEJŚĆ Z ...
Z MOJEGO PIERWSZEGO BLOGA...
BLOGA,Z KTÓRYM BĘDĘ ZAWSZE ZWIĄZANA...   
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Witam Was z powrotem,moi kochani!
Zdecydowałam,że nie mogę odejść...
Coś w środku mówi żebym została...
A WIĘC ZOSTAJE!
...................................................................
Mam nowe konto na msp....
Nick to Pavaray.

Pokażę wam logo,które zrobiłam na tym koncie-
Wiem,nie jest jakieś #profeszjonal,
ale jeszcze nie kupiłam animek(ja teraz
się kapłam,że to brzmi jak anime! ;^)
bo nie mam #esce.Pomoże ktoś?
Plz,taki gaf,albo pozdr jak ktoś da to...
...uwaga...
...
Planuj na okres mikołajkowy kupić
na tym koncie VIP'a!
Więc się odwdzięczę.
Nie pogardzę też małym prezentem.
*oklaski*
*trąbki*x2
Znudziła mi się PatkaXDX3,więc chyba
zostawie na niej 1 komplet...
i resztę Sb prześle na Pavaray.
Brakuje mi chyba 7.000 fame,więc czekam
na pomoc =)
P.S.-zmieniam nazwę na blgg-najprawdopodobniej na Pavaray,czyli Pavarayes-lub coś w tym stylu.
EDIT:Zmieniam na mów mi Pavaray'a.

Jeszcze raz przepraszam,kochani!
Pzdr,
~Pavaray.



5 komentarzy:

  1. Ta notka była taka... inna (w lepszym znaczeniu)

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję,naprawdę :D
    Postaram się żeby zawsze moje
    notki były takie "inne"
    ~Pavaray

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wracasz :) razem uratujemy bloga (bo upada :c)
      PS. może zmienisz nazwę np. na PavarayeOdBabki lub coś takiego.. c: wiesz, żeby to było takie ogólne, że wszystkie jesteśmy Pavaray'ami c:
      Pozdrawiam, Si.
      Nie jestem zalogowana ;')

      Usuń
  3. Potrzebujecie jakiegoś redaktora na zapas?? :)
    Potrafię posługiwać się różnymi kodami html, więc raczej mogłabym wprowadzić do swoich notek dużo oryginalności.
    Dodatkowo moja ortografia jest opanowana na poziomie piątkowym, więc nie mam z nią najmniejszego problemu. Mam także wiele pomysłów ma różnorodne serie, które z całą pewnością zaciekawiłyby nie jednego. Mam wiele AS'ów w rękawie. Proszę, abyście przemyślały to dokładnie. Chcę pomóc, a widzę, że blog po naborze redaktorów nic nie pomógł. :/

    •|~`°Elene°`~|•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mnie sie pytaj.Pisze dość dlugo ale admi nie jestem

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3