Menu rozwijane

sobota, 28 listopada 2015

KoNkUrS!!!!!!




Cześć,MSP'owicze,konkursowicze...
Ok mam dla was konkurs-na logo,jakżeby inaczej!
ZASADY:

  • Robicie mi logo-takie jakie chcecie.
  • fajnie by było,jakby było na którymś z tych tełł:
  •  

 


 


  • pamiętajcie-nie chce dostać wszystkich lóg na tych tłach-jeśli jesteście niedoświadczeni,nie możecie znaleźć tła-to ok.
  • ale jeśli jesteście doświadczonymi bloggerami/bloggerkami - to na pewno znajdziecie jakieś tło dopasowane do mojego stylu czy czy czegoś tam.
  • macie czas do  6.12.15r-stąd mozecie wywnioskować,że chodzi mi o logo zimowe,świąteczne.
Tutaj macie przykład-logo akurat ja robiłam (ciii)
   a tu inne:



Więc 2 KILKA najważniejszych zasad:
LOGO MA BYĆ Z MOIM NOWYM KONTEM:PAVARAY.
LOOK I ANIMKA Z LOGA POWYŻEJ(ANIMKE AKURAT MOŻNA ZMIENIĆ)
CZAS DO 6.12.15R.
LOGO ZIMOWE
GOTOWE WYSYŁAMY NA EMAIL:patkaxdx3@interia.pl
CHYBA TYLE. 
NAGRODY:
1.OBEJRZENIE 3 FILMÓW,RZECZ Z SZAFY,2 RZECZY Z LISTY.
2.OBEJRZENIE 2 FILMÓW,2 RZECZY Z LISTY.
3.OBEJRZENIE 1 FILMU,1 RZECZ Z SZAFY,1 Z LISTY. 
wiem,że trochę kiepskie,ale nie mam 
100000000000000000sc.
Sorry.
Cha, przyznam też nagrodę pocieszenia.
1 film,love it na 2 artach.
moje fundusze:


Uzbiera sie troche hajsu.

Pzdr,
Pavaray.
PS.Logo musi zawierać któryś z tych cytatów:
We live,as dream-alone.
Nobody is good by accident.
I am perfect,I am a star.
Może dodam później więcej.


  
 
  

5 komentarzy:

  1. Wezmę udział...
    Jutro postaram się przesłać jakieś logo.
    Co do posta i twojego loga będę szczera - nie podobają mi się za bardzo.

    `••

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem,dlatego robię konkurs-bo nie umiem robić lóg!
    Powodzenia
    Pavaray

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do konkursu - chyba zrobię logo, lecz co do posta; robisz dużo błędów, brak interpunkcji.
    To nie chejt c:
    `.Si.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *hejt.
      Hipokrytka(?)sama robi błędy,a innym wytyka!
      ~Pav.

      Usuń
  4. Miałam głupawkę.I tak z dupy Cha. :S
    Pav.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3