Menu rozwijane

czwartek, 23 lipca 2015

Virtual Artist #1 + Look 'Wolność jest wszędzie ♥

Hay! ;33
 Tutaj Selenaxs5
Nie! To przywitanie jest stare, nie podoba mi się. Może wymyślimy nowe?

Siem.

   Tak, takie przywitanie jest okay. Dzisiaj jest czwartek, a więc - ja piszę posta. Tak, wiem. Pisałam już, ale to było o godzinie 1:12, wtedy grafiku nie było, a przydałoby się napisać normalnego posta w dzień. W pierwszej części serii "Virtual Artis", będę opisywać podstawę - strona pizap.com
 W jednym poście opiszę szczegółowo efekty, które polecam właśnie w tym programie (osobiście - ja korzystam z innych do robienia lóg, ale w tym poście opisuję podstawy). Nie przedłużając - zaczynamy. Nie będę pokazywać, jak wejść do programu itp., ponieważ większość z Was pewnie wie, jak mniej więcej korzystać z programu pizap.com
 Dziś zajmujemy się kolażami (Collage). Gdy klikniemy na kolaże, pojawia nam się taka strona:


Możecie wybrać sobie wzór. Ja, na potrzebę posta, wybieram pierwszy.


Możemy dodać cztery obrazki.


Ja dodałam dwa takie same, raczej wiecie, co zrobiłam z tymi obrazkami. Ubranie MS jest barw brudnego różu oraz jasnej zieleni. Zmienimy kolor ramki, aby zgadzała nam się kolorystycznie.


Jak widać - nasze "dzieło" nabiera akcentu. Jednak, widać tutaj pustą przestrzeń. Zmniejszymy trochę kratki oraz je zaokrąglimy (właśnie dostałam pozdro, podziękowania dla aniaszok).


Projekt został w pewnych miejscach zapełniony. Kratki wydają się nieciekawe, ostre. Trzeba to zacieniować! Wtedy efekt będzie bogatszy.



Dobrze, w takim razie, przejdźmy do efektów. Chciałabym uzyskać efekt letni, w tym programie - najlepiej użyć filtru Iridescent. 


Ahh... miód, malina! Hmm... bardzo ciekawie wyglądałyby naklejki. Wybiorę z efektem połysku.


Okay, wyszło tak, jak powinno. Przyszła pora na krótki tekst! Ja wybiorę nie długi cytat.


Cudownie! Pozytywne słowa! Bardzo miło mi się na to patrzy. Może jakaś mała ramka? A dlaczego nie?






Świetnie. Z tymi efektami bardzo ładnie wszystko wyszło. Co nam ostatecznie powstało?





Cudeńko! Czuję lato, a Wy? Możecie ocenić ten kolaż w komentarzach!

~~~~

Dzisiaj stworzyłam nowy look, który nosi nazwę "Wolność jest wszędzie ♥". Oto, jak się prezentuje:




 Nie wszystkie elementy są z nowego konkursu. 

Wianek bardzo ładnie się układa na tych włosach. Najlepiej wyszło mi połączenie bluzki ze spódniczką, wyglądają razem tak słodko! Buty są uzupełnieniem stóp, przecież nie mogłam pozwolić, aby były nagie, he he. Użyłam tutaj następujące kolory - różowy, biały oraz w niektórych miejscach zielony. Włosy są kolory blond, bardzo ładnie komponuje się z białym oraz z różem.











Teraz koszt looka:


Koszt jest okay. Look bardzo dobrze pasuje na moją drugą MS - Lookinila (można zapraszać). 2500 StarCoins warto wydać, moim zdaniem, na tego looka. Jest bardzo ładny.














Skład:

W skład wchodzą - wianek (500 sc), włosy (650 sc), bluzka (450 sc), spódniczka (525 sc) oraz buty (375 sc).






Inne wersje kolorystyczne:

I wersja kolorystyczna:

Orginał jest lepszy od tej wersji. Połączyłam tutaj zieleń oraz biel. Według mnie, do tych barw, najbardziej pasują włosy koloru rudego. Wszystko ładnie się komponuje, nic się nie zlewa.






II wersja kolorystyczna:







Hmm... ta wersja może konkurować z pierwotnym stadium looka. Dominuje tutaj lekki błękit oraz buraczkowy, włosy blond. Śliczna, tutaj pasująca do ust.

III wersja kolorystyczna:

Tutaj zawitała Nas szatynka z z pomarańczowo-czerwonym strojem. Cudo! Nic dodać, nic ująć!




Miejsca:
1. Orginał
2. II wersja kolorystyczna
3. III wersja kolorystyczna
4. I wersja kolorystyczna


A Twoim zdaniem, jakie powinny być miejsca?


Sesja:

Strój praktycznie nie zawiera błędów, są nieliczne.

Ja uważam, że look jest udany, a Wy?

~~~~

To koniec posta, refleksje na jego temat proszę pozostawić w komentarzu poniżej.

Pozdrawiam,
Selenaxs5




3 komentarze:

  1. WoW! Świetny poradnik i wyszło bardzo ciekawe logo/obrazek *-*. Śliczny komplecik *^*. Zakochałam się ❤. U mnie ranking look'ów wygląda tak samo jak u Ciebie ;). Mogłabym kupić tego look'a, ale np. Inne kolory, buty(bo mogłabym kupić creepersy lub inne :3)?
    Byeeeeeeeeee
    Jelly
    Julia27b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz. Dziękuję za słowa! ♥

      ~Selenaxs5

      Usuń
  2. Wspaniały post! Widać, że się napracowałaś. c;

    ~Marek/ =Whatever=

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3