Menu rozwijane

sobota, 25 lipca 2015

You look like a cartoon! #2

Hello

Kto zauważył, że Smalec zrobił grafik? Ja tak i poniedziałek jest zajęty, więc "You look like a cartoon!" będzie się pojawiać w sobotę, a loga w niedzielę. Ważna informacja na temat lóg: Osoby, które chcą ode mnie logo muszą zaprosić mnie na konto TheMoomster, ponieważ na PaulaWariatka zostałam zablokowana do czwartku.

Ogłoszenia już za nami, więc przechodzimy do drugiej części "You look like a cartoon!". Na dzień dzisiejszy wybrałam propozycję Jelly, czyli kreskówkę Niesamowity świat Gumballa!

1. Gumball Watterson 


Wyszło nawet okej. Nie mogłam na palecie znaleźć takiego odcienia brązu, więc wzięłam podobny. Dżinsy jak dżinsy, nic nadzwyczajnego. Uszy są, dodałam do tego krótkie włosy, żeby się wtapiały.

2. Anais Watterson


Eh, musiała oczy zamknąć. Z uszami nie było problemu. Włosy nie są potrzebne, ale je wzięłam, żeby było ładnie (xd). Za to przeszukałam cały sklep w poszukiwaniu sukienki podobnej do tej, którą nosi Anais. Ta chyba jest najbardziej podobna. Buty były dość łatwe do znalezienia.

Żeby post nie był za krótki pokażę moje rysunki postaci z Gumballa.



Wiem, że nie umiem rysować xd.  Jak ja je oceniam?
Anais - 8/10
Darwin - 10/10
Gumball - 7/10

Dobrze, widzimy się jutro!
~Paula


3 komentarze:

  1. Yeeeee :3. Super Ci wyszły wersje MSP, ale najbardziej podoba mi się Anais *-*. Z rysunków Darwin ;3. Świetny post! W następnym możesz zrobić..... hmmm... nie mam pomysłu : /. Może Fineasz i Ferb? xD. I don't no.
    Byeeeeeeeeeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki są śliczne, ale popracuj troszeczkę nad ich kolorowaniem ;)
    Aha! Masz ładne pismo :')

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3