Menu rozwijane

czwartek, 23 lipca 2015

Grafik + serie

Witajcie! (:
Z tej strony Bobcia Jodzia. Pokażę Wam grafik, do którego (mam nadzieję) będziemy się stosować.

Poniedziałek: Bobcia Jodzia
Wtorek: Selenne
Środa: IceteaQ
Czwartek: Selenaxs5
Piątek: Bobcia Jodzia
Sobota: PaulaWariatka
Niedziela: Nie jest ustalone, kto pisze

Myślę, że grafik Wam odpowiada.
I chciałabym dodać, że redaktorka może prowadzić 1 serię. Jak skończy, może zacząć drugą.
Przepraszam, ale postów jest za dużo. ):
Grafik obowiązuje do końca wakacji.

NA DZIEŃ MOGĄ BYĆ 2 POSTY.

Ja będę prowadzić 2 serie.
-TTM-Top tygodnia MSP
-HON-Hot or Not
Rezygnuję ze "Starego MSP".

Pozdrawiam
~Wielmożny Smalec

3 komentarze:

  1. Proszę daj mi niedzielę! T^T
    Chciałabym prowadzić "You look like a cartoon!" i Loga... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałbym pisać codziennie jednego posta :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Okay, opowiada mi czwartek. :3 I mam pytanie, bo ja mam dwie serie: "Poradniki" i "Virtual Artist". Mogę prowadzić dwie? :/

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3