Menu rozwijane

czwartek, 23 lipca 2015

Wojna looków!

Hello

Dzisiaj opiszę wam wojnę looków pomiędzy mną, a Natalką (stylówkalol=]). Bez zbędnego pisania pokazuję looki.

1. Kategoria: Strój na piknik


Według mnie moja stylizacja wygląda lepiej niż stylizacja Natalki. Jej look ogólnie jest dobry, ale jak dla mnie ma za jasną skórę do tego typu strojów. W komentarzach możecie głosować czyj look bardziej wam się podoba.

2. Kategoria: Mrocznie


Nie umiem robić mrocznych looków, ale ten wyszedł bardzo dobrze. Gdyby nie wymagał VIPa to bym go kupiła. Bardzo mi się podoba. Postawiłam na czerń i ciemny granat, a Natalka na samą czerń. Jak dla mnie jej look jest dobry, ale trochę monotonny (nie lubię za bardzo looków z jednym kolorem). Głosujcie w komentarzach!

3. Kategoria: Prostytutka (XD)


Tutaj według mnie lepiej wyszła Natalka. Według mnie ja wyglądam nie jak prostytutka, tylko jak super bohaterka. Obie jesteśmy seksownymi króliczkami XD. Zawaliłam, Natalka wygrała. Podoba mi się mój look, ale wyglądam jak królicza bohaterka, a miałam być prostytutką. Widzę, że Natalka ma w tej dziedzinie doświadczenie XD. Głosujcie na lepszy strój w komentarzu.

To by było na tyle. Niedługo postaram się zrobić loga, a w poniedziałek napiszę "You look like a cartoon!".

~Paula


3 komentarze:

  1. Strój na piknik: Paula, Mrocznie: Nath, Prostytutka(xxxxxxxx[…]xD): Nath. :3.
    Looki ogólnie super Wam wyszły *^*.
    Byeeeeeeeee
    Jelly
    Julia27b

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę... xD Prostytutka... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostytutki!!! Aktywacja xD

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3