Menu rozwijane

czwartek, 30 lipca 2015

Hot or Not+Look "Queen of Summer" ☻

Cześć! ♥
Tutaj Smalec. (z boczkiem xD)
Dzisiaj kolejne Hot or Not! Wybrałam 3 osoby. ;)
Pierwszą z nich jest stylówkalol=], która się zgłosiła! ☺


Twarz: Ładna, jednak nie wiem po co założyłaś te "usta". Skóra jak dla mnie za jasna. :/ 5/10
Włosy: Super, ładne, pasujące. 10/10! ☺
Bluzka: Hm...Dość prosta bluzka, jednak większą uwagę przyciągają spodnie. ;) 10/10.
Spodnie: Ładne, oryginalne na pewno. 10/10.
Buty: CREEPSY! ♥ 10/10!!!
Dodatki: Jedyne co bym odjęła, to te "rogi" (?). Chustka mogłaby być w białym kolorze, ale wtedy bardziej byłoby widać zza niej trochę włosów. 8/10.

Look generalnie fajny, jednak to nie mój styl i trochę za dużo czerni.

Razem: 53/60! Gratuluję! (:

Drugą osobą jest Indocrine! (bez wykrzyknika)


Twarz: Indo ma śliczną twarz. :) 10/10.
Włosy: Również ładne, pasujące do kompletu. 10/10!
Bluzka: Prosta, pasująca...10/10!
Spodenki: Bardzo ładne, lubię je. 10/10.
Buty: CREEPSY!!! ♥ Tylko, że zmieniłabym kolor sznurówek na zielony. :) 9/10.
Dodatki: Rzęsy i puder wyglądają całkiem spoko. Odjęłabym porzeczkową kokardę. Dodałabym zielony naszyjnik z sercem. 7,5/10.

Look-cudo. ☻

Razem: 56,5/60! Gratuluję!

Trzecią MS jest...14Paula! (bez wykrzyknika)


Twarz: Ładna, ale zmieniłabym cienie i odjęła te ze sklepu z ubraniami. 8/10
Włosy: Dałabym tutaj rozpuszczone włosy w innym kolorze...5/10.
Sukienka: Ładna, 10/10. ☺
Buty: Super, sama takie posiadam. 10/10.
Dodatki: Kapelusz zastąpiłabym czymś mniejszym i odjęłabym kolczyki. 8/10.

Look fajny, ale chyba za...zielony...

Razem: 41/50! Brawo!


Dobsz, teraz pokażę Wam look, który stworzyłam.


Jest ładny, letni. I cena jest OK. Tylko 14OO Sc + 4 diaxy. Tylko wymaga Vip'a...

Teraz pokażę skład:



No niestety, ale prawie wszystkie artykuły wymagają Vip'a.
Włosy za 4 diaxy. Polecam kupować np. włosy do looka właśnie za diaxy. Wyjdzie taniej. :)

A teraz...sesyjka!





#Psdr ♥
~Bobcia Jodzia
~Wielmożny Smalec

8 komentarzy:

  1. Najlepsze logo ever ❤. Baj Bobcia Smalczyk Oridżinal Limitet Ediszyn!!! ❤ Hyhyhy ja tam kocham look Nath *^*. Komplet Indo też jest super, a ten ostatni... ujdzie xD.
    Byeeeeeeee
    Jelly

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swój styl. Dla mnie nie ma za dużo czerni *^*. Nie lubię ubierać się za kolorowo :v.
    Dzięki Jelly <33 (tyy tam wyżej ^).

    Nathalie ♥
    life-and-teenager.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba look Indo <3. Jest idealny ^O^! W następnym wydaniu mogę być ja ? Nick : mów mi szalona
    P.S. : 2 lipca dam ci ten gmail sorry że tyle czekasz XDDD. Ale jestem na necie tylko na chwilę bo ten limit >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Selenne odeszła? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nie wiem. Usunęła mnie ze znajomych.
      ~Smalec

      Usuń
  5. Szkoda, że Sel odeszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3