Menu rozwijane

środa, 29 lipca 2015

Kogo dawno nie było?

No Hej.
Tu ta zła co niepisała - IceteaQ.
Niepisałam tylko z jednego powodu... A mianowicie z DWÓCH XD... Przez chorobę i niechęć. Niechęć do gry, oczywiście. Ale to było tylko chwilowe. A o chorobie kiedy indziej, może wcale o niej nie powiem...
Ahh, noi jeszcze załamka - Niedostałam się na blog Kath :').

Przez to równierz straciłam chcęć do blogowania.

" Żyj pasją, a spełnisz marzenia" - Cudny, motywujący tekst, prawda?

To nie było o MSP, ale co tam.
  Ostatnio mogliście zauważyć na MSP jak się zmieniłam. Chodzi mi głównie o styl i twarz. Uważacie tą zmianę za dobrą, czy złą? Piszcie w kom.

A co do obojniaków - Przepraszam, ale ich nie będzie. Nie wychodzą mi. Nawet nie wiem czemu.

Ah i gratuluję Bobci Jodzi za wygranie konkursu na redaktora u Kath...

A tak wogóle... Podobają Wam się moje posty? Jeśli nie, piszcie. Jestem otwarta na krytykę. Wystarczy jedno kliknięcie i już mnie tu nie będzie

A co do postów, będe pisać rzadziej bo terapie - srapie, i chcę realizować swoje pasje.

Jeśli uważasz, że ten post był bezsensu ( bo był ) to śmiało pisz. Jestem otwarta na krytykę.
Chciałam poprostu dać znak życia.

Smutna, rozczarowana i przygnębiona :
~ IceteaQ. ❤

6 komentarzy:

  1. Zaraz, zaraz... terapię? Anoreksja? :'o Biedna. :c Jeśli tak, to idź na te terapie. Dasz radę, tak jak ja kiedyś dalam...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Równierz" ortografia lvl hard.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha. Pisałam post z telefonu, dlatego mogły się pojawić błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha. Pisałam post z telefonu, dlatego mogły się pojawić błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha. Pisałam post z telefonu, dlatego mogły się pojawić błędy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3