Menu rozwijane

piątek, 19 czerwca 2015

Trzy panny z jednej wanny.

Heysaa!
Od czego zacząć? Nie, na pewno nie od początku, bo początku nie ma.
Dlaczego nazwałam posta " Trzy panny z jednej wanny" ?
Zapewne, niektórzy z Was czytają tego bloga.
Ta jedna wanna to ten blog, powiedzmy.
Trzy panny to trzy redaktorki.
Rozumiecie?
Oto chodzi, że Nas jest TRZY.
1. Amelka została zablokowana na zawsze :'(
( Podoba mi się tw. akcja Milciu. Kupię tw. bluzkę ).
Ale jeszcze Florka?
Co z Florką?
Wiem, że zależy Wam na jej postach, tak samo jak mi.
Ale nwm dlaczego nie pisze.
Zawsze jak ją pytam o to, to nie odpisuje.
Przepraszam, ale nie mogę nic zrobić w tym przypadku.
Wiem, że Florka napisała, że będzie pisać 2-3 posty w tyg.
Nie piszcie na chacie, proszę.
Spróbuję jeszcze raz.
Weruuś, jak to czytasz to proszę napisz dlaczego nie piszesz postów.
Lub napisz w komie kiedy napiszesz.
Nie wywalę Ciebie, bo wiem że masz 4 lub więcej blogów do ogarnięcia.
Ale nie piszesz na sw, ( o życiu ) i na Porshii.
~Smalec Was pozdrawia, czeka na koma lub wiadomość Florki i żegna się z Wami.

3 komentarze:

  1. Jest radość.
    Raduje się ze mną.
    Wczoraj dostałam wiadomość na poczcie od modów ze to pomyłka ze mogę się juz zalogować.
    ~ Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie piszcie na chacie, proszę" - o co Ci chodzi? Sry, dobrze napisałas. Mam do ogarnięcia trzy blogi z czego chyba najbardziej zależy mi na blogu Maliny (Abieski). Nie obraz się na mnie, ponieważ nie mam na tyle pomysłów. Teraz jadę na dwa tygodnie na kolonie. U Maliny posty się pojawia, u Porshi mam taką nadzieję, a tutaj również postaram się coś napisać. Nie bądź na mnie zła, a mnie zrozum. Pisać na blogu Abieski to dla mnie ogromne wyróżnienie. Więcej moich pomysłów leci na posty właśnie na jej bloga, przepraszam. Teraz nadchodzą wakacje i będę mieć więcej wolnego czasu. Wydaje mi się, że najwięcej postów pojawi się u Maliny oraz Porshi. Nie obawiając się, tutaj też wstawie jakąś notke, ale niestety nie obiecuje że będą ine pojawiały się mega często.
    Jeszcze raz przepraszam, niestety musisz to zaakceptować albo nie i wyrzucić mnie z redakcji.
    Florka (:

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3