Menu rozwijane

sobota, 20 czerwca 2015

Kluby + Logo

Hay! ;33
 Tutaj Milcia! Na dzisiaj przygotowałam Wam notkę o klubach. Oczywiście, że chodzi o te na MSP.

Trzy przypadkowe kluby
Są one na różnorodne tematy! Jakie? A właśnie takie:

Każdy znajdzie coś dla siebie! Rada: zanim dołączysz do klubu, upewnij się, czy będziesz dobrze się w nim czuł. Nie ma sensu dołączać dlatego, że tam jest dużo osób itp. Bądź sobą!

Grupy wyglądają tak:

Możesz robić, co Ci się podoba, jeśli nie łamiesz regulaminu! Radzę przeczytać, jest przydatny!

*Kliknij tutaj, jkbc. c;

Jeżeli jeszcze nie przeczytałeś - zrób to. Wtedy unikniesz bana, ja jeszcze go nie dostałam na tym koncie. ^^

 Okay, teraz jedno logo!

Dla fajny530

Kamil, mam nadzieję, że Ci się podoba. c;

 Jeżeli ktoś chciałby ode mnie logo, to pisać w komentarzu lub do mnie na priv. Nick - Selenaxs5
Napisz mi, jakie logo ma być. Wtedy łatwiej będzie mi je zrobić. :)

A więc, ja się żegnam, cześć! *-*




1 komentarz:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3