Menu rozwijane

środa, 17 czerwca 2015

"Modzie, przestań!" - rozpoczęcie akcji! -,-"

Hay! ;33
 Tutaj Selenaxs5 / Jeleń. Tak, tak. Już mi lepiej. Chciałabym rozpocząć nową akcję! Zapewne czytaliście posta Selenne. To już trzeci ban dzisiaj! Co to ma być, do cholery jasnej?!
 Nowa akcja polega na:
✔Robieniu tego typu koszulek:
Kosztują jedynie 100 sc! Będziecie mogli kupić ją u mnie w projektach, bo ją wydam na sprzedaż! Zapraszam! Niech modzi zobaczą, że nie powinni dawać takich banów!

 Mam nadzieję, że to się jakoś rozkręci...

*Logo zrobiłam sama ;)*

4 komentarze:

  1. No nic już nie zrobię z tym kontem napisałam do modów ale co to da?
    ~ Selenne
    A nie
    ~ Selenne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to, żeby przestali tak banować! Tak nie może być!
      `Jeleń

      Usuń
  2. Modzi przesadzają! Kupię bluzkę!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3