Menu rozwijane

środa, 17 czerwca 2015

Ban na MSP

Hej

Jestem załamana.
Jestem zablokowana na ZAWSZE na MSP.
Nawet nie dali powodu, dlaczego.



Po prostu płakać mi się chce, gdy pomyślę, ale, żeby nie dać powodu czemu.
Chyba mogę wiedzieć co zrobiłam nie tak.
Bo jakoś nie przypominam sobie, żebym zrobiła coś złego.
Bo nowego konta zakładać mi się nie chce.
Znowu dwa miesiące, żeby wbić chociaż 10 level.
Pomysł na nick, prawie wszystkie są zajęte, a ja nie mam pomysłu.
To wszystko już nie ma sensu.
Smalcu jeśli chcesz możesz mnie usunąć z bloga.
Popłakałam się :(
Pa

4 komentarze:

  1. Amelko, przykro mi.
    Sama nwm co mam powiedzieć...
    Mogę Ciebie usunąć, ale pamiętaj, że zawsze Ciebie z powrotem przyjmę.
    Gdy będziesz chciała.
    ~Smalec

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pie*****! Co za ch***! Dzi*** bez serca! Wiedziałam, że modzi dają blokady na kilka dni ZA NIC... ale, żeby, ku***, wykluczać z gry na stałe bez powodu?! -,-" Co to do ch*** jest?! Poj***** ich?! Dawać, ku*wa, modzi! Bloknijcie mnie za to, że przeklinam na blogu o MSP! -,-" Denerwują mnie te kratki, to co ja będę cenzurować, gdy nie muszę? Modzi nie rozumieją, że każda ich zmiana jest zła? Po chuja nadal zmieniają tą zjebaną już grę?! Chyba rozpocznę akcję "Modzie, nie bądź cipa" -,-
    Przepraszam za słownictwo, ale to już trzeci ban dzisiaj (chyba rozumiecie moją reakcję)!
    `Jeleń - już zdrowa. c;

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3