Menu rozwijane

sobota, 23 maja 2015

Nowa seria

                                                                          Hello!
                                       Tutaj Wasz Admin XD. Dobra, dobra ogar smalec (:.
              Więc od razu przejdę do rzeczy. Wymyśliłam nową serię, która będzie się nazywać:













Sratatam











Ale to was denerwuje











Dobra...









Jesteś pewien?








Ta seria nazywa się...






















JOBS LOOKS czyli Looki-zawody, można tak powiedzieć xd.
Dzisiaj zaprezentuję Wam stroje lekarza, malarki i sprzątaczki. Wiem, dużo c:.



Srtatam sprzątaczka:
I jak? Bardzo ładnie jak na sprzątaczkę ;).
 Przypomina sprzątaczkę z Ameryki.
Jak będę VIP to kupię tą sukienkę. 
A cena? 3 diaxy i 950 sc.
Użyłam czarnego, białego i brązowego, co
widać po stroju i włosach. Trzy rzeczy, a można
stworzyć fajnego, taniego looka.
Moja ocena: 10/10.











Malarka:
Ten look jest już droższy niż poprzedni, ale jest OK.
Cena: 2275 sc. 
Użyłam blond włosów, dwu-kolorowego swetra 
z szalikiem, spodni z dziurami i trampek na niskim 
obcasie. 4 rzeczy w ładnych kolorach. Myślę, że
upodobniłam się do malarki.
Moja ocena: 9/10.













Lekarz:
Boję się mężczyzn-lekarzy. No po prostu ich nie lubię.
Wolę lekarze mojej płci, niż przeciwnej.
Mamy tu osiem rzeczy co jest moim rekordem
(chyba). Dobrze, co my tu mamy.
Blond włosy, biało-czerwoną czapeczkę lekarza, 
czarny tusz, czerwony puder, białe legginsy, czerwony
stetoskop, biało-czerwony fartuch i białe conversy.
Look jest drogi. Kosztuje 3450 sc.










Dziękuję za przeczytanie posta.

Do zobaczonqa!
~AdministratorSmalec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3