Menu rozwijane

sobota, 23 maja 2015

Q&A-Odpowiadam na Wasze pytania!

Siemka.
W tym poście (ja smalec) odpowiem na pytania zadawane przez Was. No to co, jedziemy z koksem?


1. Jaka jest Twoja ulubiona moviestar?

2. Masz chłopaka?

3. Czy pisałaś kiedyś ze sławną moviestars?

4. 10 ulubionych Twoich piosenkarek i piosenkarzy.

5. Przejmujesz się hejtami?

6. Gdzie jedziesz na wakacje?

7. Masz zwierzęta?

8. Ile masz osób w klasie?

9. Kim chciałaś być jak miałaś 5 lat?

10. Jaki masz telefon?

1. Nie mam ulubionej ;-;. Wszyscy jesteście świetni!
2. Pewnie, że...N-I-E.
3. Tak, pisałam z Lolą1501.
4.

  • Rita Ora
  • Katy Perry
  • Agata Dziarmagowska
  • Iggy Azalea
  • Charli XCX
  • Ariana Grande
  • 30 Seconds To Mars
  • Ellie Goulding
  • Rihanna
  • Justin Bieber
5. Nie.
6. W domu.
7. Nie mam.
8. 28, pozdrawiam Klikę.
9. Chciałam być dogiem.
10. HTC Desire EYE.

Pozdrawiam
`SMALEC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3