Menu rozwijane

niedziela, 31 maja 2015

Florka - czyli nowa redaktorka!

Helloł!
Więc..pewnie po tytule większość z Was już wie ktoś piszę, jeżeli jednak nie to przybliżę Wam w tym poście moją osobę. Nazywam się Weronika i chodzę do szóstej klasy szkoły podstawowej, z czego wychodzi, że po wakacjach do gimnazjum. Moimi ulubionymi kolorami są niebieski i fioletowy. Interesuję się gimnastyką artystyczną, fotografią, tańcem oraz oczywiście bloggerstwem.
Moja postać na MovieStarPlanet nazywa się TheFlorence. Dałam taką, ponieważ kiedyś widziałam piosenki tego zespołu TheFlorence and TheMachine coś takiego i dlatego właśnie tak się nazywam. Zdrobnienia od mojej nazwy to Florka, Florcia lub Weroo c:
Rzeczami, które robię bardzo często w grze to robienie własnych filmów i tworzenie zestawów ubrań. mam kilka pomysłów na prowadzone serie tutaj, ale dowiecie się o nich w moim następnych postach, wolę, aby to była niespodzianka.
Jeśli ktoś by był chętny to mogę robić też loga.
Co do moich postów pojawiających się na tym blogu to będą one z dwa lub trzy razy w tygodniu. Spotkać mnie też możecie na blogu Abieski, Porshi oraz moim http://zycie-wedlug-mojej-bajki.blogspot.com/. Będzie mi miło jeżeli ktoś zajrzy c:
W mojej notce powitalnej to już wszystko.
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

1 komentarz:

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3