Menu rozwijane

niedziela, 31 maja 2015

Najgłupsza, najśmieszniejsza animacja.

Heyoss,
Jutro dzień dziecka!
I z tej okazji Wam znajomym i przyjaciołom z MSP życzę fajnych prezentów,
no bo jak? Mamy brzydkie i głupie dostać? I wgl. zdrowia,
pogody ducha itp.
Dobrze, od której zaczniemy animki? Może lecimy
od początku, co? Ale ja głupia ja niby Was pytam, ale
Wy i takie nie odpowiecie xd. Nieważne, najgłupsza animka:


Wiem Wasza, może niektórych reakcja:
- Ale ona głupia! Nie lubi minecrafta, żal!
Ale ja lubię to co chcę (: 
Więc tutaj wiecie co mi się nie podoba
w tej animce? Otóż ona jest:
- niewarta swojej ceny
- nudna, nic nie robi
- zbędna
Ale, że są głupsze animki daję
2/10, sorry.










Najśmieszniejsza
Łopa gangam stajl xd. To jest dobre! 
Ta piosenka, ta animka!


Tylko czemu ona jest dla vip???
9,5/10





















To niestety koniec posta. Już czas. Aha i chciałam Was prosić o obejrzenie nowego filmu:
"Dziewczynka ze zdjęcia (1)"

Smalec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3