Menu rozwijane

środa, 27 maja 2015

Co w czwartek? Przypadkowe stroje (2) oraz omawiamy sprawy na dzień dziecka.

Hejka, siemsonitp.
Witam Was znowu :D
Od czego tu zacząć? AAA no tak. A sprawy mało ważnej. Nie domyślicie się. W kioskach ukazała się nowa numer gazetki MovieStarPlanet - naszej różowej planety. W tym numerze redaktorzy tej gazetki skupili się głównie na sporcie. No i są oczywiście prezenty, mianowicie:
- 500 sc
- buty ze skrzydłami
- sukienka, tunika nie wiem jak to określić.
Cena gazetki wynosi 7,99 zł (w tym 8% VAT) nie no bez jaj. VATÓW pisać nie będę :*
Przejdźmy może do drugiej części posta? Tak, zróbmy to teraz, bo się rozpiszę no i cały post rozpierdzielony ( przepraszam ). No więc w czwartek będzie to coś:

Wujek google: Nerdy jest nowy fajny. Każdy translator mówi coś innego. Nieważne xd.  W komentarzach ludzie pisali:
MINECRAFT? WOW!
Nie gram w Minecrafta. Dla niektórych to żal, a dla niektórych "witaj w klubie" haha. Myślę, że będzie OK. Ale to tylko myślenia. Tak naprawdę to myślę, że będzie kolejny kiczowaty motyw, jak dla mnie. A wy jak myślicie? Co to będzie? Modzi przyłapani na gorącym uczynku, wiecie dlaczego? Bo ta dziewczyna jest tak wpatrzona w ten komputer jakby była uzależniona! Oni nas zachęcają do uzależnienia od gier i internetu!!! Nieładnie moderatorzy, nieładnie :/
Przejdziemy do 3 sprawy.
Wika (The Foxy Pirate) wymyśliła świetną serię. Może był już takie, ale ja nie widziałam, żel. Haha żel. Jak byłam mała myślałam, że żal to żel. Nie o tym sprawa, ale co ja mam z tym żal dziś? Dobrze kończę pisanie pierdół i piszę już na poważnie :| No to czas na "Przypadkowe stroje" cz.2. Więc naprawdę wybiorę stronę 69 i 13.
Zaczniemy od str nr 13. A tak dla przypomnienia gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi w tej serii. Otóż ja lub Wika zależy kto pisze wybiera byle jaką str. w top i ją ubiera w rzeczy z tej strony. Dobrze no to pechowa 13 najpierw.
Na żółto zaznaczyłam co wezmę do tego stroju (:














Nawet fajny look wyszedł. Nie no nie jest zły, ale nie najlepszy. Użyłam trzech kolorów: jasnobrązowy, zielony i różowy. Look kosztuje 2100. Więc jeśli ktoś by chciał kupić to wejść na str. 13 w TOP i te rzeczy kupić zmienić kolorek i MIEĆ.














Tera ta druga liczba 69. UUU. No więc proszę oto strona:

Nie zaznaczyłam rzeczy, które chcę wziąć do tego looku, ale niech będzie i bez tego.












Look jest odważny, nie powiem. Użyłam czarnego i karmanyzowego koloru.


























 No niedługo Dzień Dziecka. No co tam chcecie na ten dzień? Ja się Wam powiem. Chciałabym dostać taką deskorolkę na dwóch kółkach, simsy lub Vipa. Ale nie na dzień dziecka deskorolkę , za czerwony pasek Simsy, a Vipa to się kupi niedługo za nic (: Wiem! Za bdb ocenę z matmy, której pewnie nie dostanę, bo dostanę 6! Nie no żart. Bez jaj miało być, ale tak się nie da. Teraz wstawię zdjęcie tej deskorolki na dwóch kółkach czyli waveboarda.
Fajna, no nie? Myślę, że dostanę to coś /\ dostanę (:
#nowelogo
Bayoss,
Dziękujemy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3