Menu rozwijane

poniedziałek, 25 maja 2015

Poradnik-"Jak zrobić dobry film?"

Cześć!
W tym poście poradnik "Jak zrobić dobry film?".
Wiele MS nie wie jak zrobić ciekawy film. Ja Wam to pokażę ^^.

1. Aktorzy
Bardzo ważna rzecz. Musimy dobrać odpowiednie osoby, które mają:
-dużo animek
-ładny wygląd
Jeżeli jesteś VIP możesz mieć w swoim filmie 8 Movie stars, jeżeli nie masz VIP'a możesz mieć 6.
6 MS to jest dużo. Wystarczy do jednej części. Ja osobiście rzadko biorę siebie do moich filmów.

2. Tła
Jeśli chcesz stworzyć fajny film, musisz mieć chociaż kilka podstawowych teł.
Np. takich jak te:

Tutaj widzimy salon ze schodami.
Podłoga jest różowa tak jak zasłony w oknach.
Tło bardzo mi się podoba.
Jest przydatne. :>








To jest pokój. Całkiem spoko.
Nie trzeba do scenki dodawać własnych
mebli, bo tło jest wyposażone :*.








 Polana, łąka (?). Świetny wystrój.
Bardzo wiosennie. Podoba mi się ono.

Jesień w mieście. Dość stare tło, natomiast
jest fajne. Spadają liście itd. itp. Nasze MS
mogą "chodzić" po moście. Super. =)
Ostatnie. Pochodzi ono z konkursu " April fools". Użyłam je do jednego z moich filmów.










Mamy jeszcze kilka dostępnych teł danych nam przez MSP.

3. Muzyka
Ta podstawowa muzyka nie jest zła, ale ja wolę kupić. Muzyka drogo nie kosztuje, bo 200 Sc.
Jest podzielona na kategorie:

Dość dużo. Ja polecam Hip-hop, Taneczną, Rock itp.
















4. Tytuł
Najważniejsza część filmu. Tytuł musi być zachęcający. Polecam takie:
-Dziewczynka ze zdjęcia (to mój film)
-Z życia...
-Pamiętnik...
-Bogata i biedny (lub na odwrót)
To tyle. Film musi zakończyć się w takim momencie, aby osoba oglądająca go, chciała obejrzeć kolejną część.

Mam nadzieję, że Wam pomogłam.

Do następnego posta!
~SMALEC ♥_♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3