Menu rozwijane

piątek, 20 maja 2016

KLIK, i już mnie nie ma!

Cześć słońca!

Czasami mam wrażenie, że starania idą na marne,
Czasami mam ochotę rzucić to wszystko, ale jak, gdy ja to kocham,
Czasami myślę, aby to wszystko zostawić.
Myślami byłam, że podratuję bloga, że będę redaktorką miesięczną. Byłam dwumiesięczną, jak nie więcej i co? Gówno napisałam tylko trzy posty. Powitalny, grafik i jeden o MSP. A pro po MSP, to już nudzi, a tym bardziej taką szesnastoletnią dziewczynę, bo przyznajmy, ale czy jakaś szesnastolatka gra w to jeszcze?
Z blogowania na pewno nie zrezygnuję założę swój własny blog, poświęcony modzie, fotografii, zwierzętom, ogólnie mojemu życiu, taki internetowy pamiętnik. Jeśli ktoś będzie ciekawy to link podam na moim koncie Nataszille, no właśnie, a co do mojego konta: po prostu zostawię je, może raz na jakiś czas wejdę, ale na blogach o MSP udzielać się nie będę. Kolejna sprawa - zgłosiłam się na Abieskę - po co? Nie wiem.

Okyy, chyba pora na mnie, ja po prostu idę dalej
Bayo kochani!


10 komentarzy:

  1. Czy mogę jakoś pomóc?

    ~UjawnięSięJakKtośMiOdpowie

    OdpowiedzUsuń
  2. UjawnijSięOdpowiadamCi
    Szkoda bloga,ale on umiera i tyle.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  3. UjawnijSięOdpowiadamCi
    Szkoda bloga,ale on umiera i tyle.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałabym cię, gdybym miała adma ;/

      Usuń
    2. Gdybym ja miała adma to bym cię już dawno usunęła. Co liczysz na admina? Może najpierw zacznij pisać!

      Usuń
    3. Napisałam najnowszego posta, przeczytaj go. Tylko zastanawiam się, czy ktoś będzie to czytał (;

      Usuń
  4. To smutne, że redaktorki zapomniały już o tej stronie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3