Menu rozwijane

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

You look like a star #1

HeysiQ!
Tutaj SmalczyQ! Dzisiaj - obiecany post z serii, która jest w tytule. xD

 Wygrała Taylor, więc do niej się upodobnię. ;33

Oto jej zdjęcie w rl:


A teraz #Werszyn MySyPy:


Wyszedł...Tak sobie. Znalazłam taki kombinezon. Jedyne co w nim nie pasi, to pionowe paski. Taylor miała na sobie poziome. Ehh...Trudno. Nie wiedziałam jakie włosy wybrać z trzech modeli (?).
Look kosztuje 39OO Sc, jak dla mnie - drogo. Nawet bardzo. Sam kombinezon kosztuje aż 18OO Sc. 

Teraz czas na twarz!




#Werszyn MySyPy:





I przy okazji #Werszyn nie dla Vip. xD

Myślę, że jest Okay. Oczy nie są AŻ TAK niebieskie, lecz wchodzą (?) w zieleń. ;D


Oqs, teraz gwiazdy do wyboru:

- Rihanna
- Ke$ha
- Ariana Grande
- Ja, nie no, żart oczywiście.

To Bayoooos!
~Wiśnia

 
 

7 komentarzy:

  1. Śluczny look. Do następnej serii wybieram ciebie eee... szkoda że nie można to wybieram Ariana Grande

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała Richanne ^^ I moim zdaniem świetnie Ci wyszło odwzorowanie (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhy, Rihanna *-*. A oprzy okazji - Taylor wyszla ci swietnie^^.
    By3
    Alikorneł

    OdpowiedzUsuń
  4. Rihanna <3 A co do posta, jest świetny!

    ~Milusia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3