Menu rozwijane

piątek, 7 sierpnia 2015

LBA x3

Hej! :)
Tutaj Smalec z boczQiem.
Odpowiem na nominacje od Selenaxs5, Selenne i TheFlorence.

1. Selenaxs5


1.  Zdecydowanie teraźniejszość.
2. Nieeee, chyba nie.
3. Hermenegilda. XDD
4. Nie czuję się fejmem. >.<
5. Jest.
6. Okay, wstawię, ale z googla.


7.  Tak, dostałam królika.
8. Nie wiem.
9. Chodziło Ci o to ile czasu gram na MSP, czy ile czasu dziennie poświęcam tej grze, bo nwm.
10. Taaaak.
11. Już się robi. xD



2. Selenne




1. RolniQ szuka szony.
2. Z Adamem Kraśgo lub Magdaleną OgóreQ.
3. Mam starszego brata.
4. BarbarQa GruszQa, TeresQa Qremer i AlQa StańQo.
5. Wszystkie lubię.
6. Qomedia, HorroreQ.
7. Zara
8. Ain't nobody ( loves me better )
9. 50 minuteQ
10. InstagrameQ
11. Jak MaQda Ogór.





3. TheFlorence




1. No pewnie! Naklejka w co drugiej paczce!'
2. Eeee...BobeQ.
3. Tak. Jest to Qolor ogórQowo - ruszoffy.
4. Coca Cola.
5. Byłam na koncercie Pawła QuQizQa.
6. TaQ.
7. Zara.
8. Ostatnio przeczytałam leQturQę szQolną.  Polecam ją. Jest to " SzataneQ z siódmej Qlasy ".
9. Pewnie. 
10. Wybrałabym Shreka i zagrałabym FionQę.
11. Wiedzooom. ^^


Dobsz.. 
Nominuję:
- Kellow Tu
- Jesy <3 Tu
- Człowiek Słegu z tego bloga


I oto pytanQa:

  1. Jakie masz zainteresowanQa?
  2. Malujesz się do szkoły?
  3. Lubisz żelQi?
  4. Pijesz Qawę?
  5. Masz zwierzęta?
  6. Qim chcesz zostać w przyszłości?
  7. Często robisz sobie selfie?
  8. Na ilu blogach piszesz?
  9. JaQa jest twoja ulubiona cyfra/liczba?
  10. Qiedy masz urodzinQi?
  11. Chcesz Qogoś pozdrowić?
  12. Mam akcent Q, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiałaś?

DzięQuję za uwagę i pozdrawiam najserdeczniej
~SmalczyQ z boczQiem
~TheDżatfiQ



EDIT: Pierwszy nagłóweQ. /\

5 komentarzy:

  1. Ja mam Samsung Galaxy S3 mini. (y)

    ~Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
  2. Syp post..kto jest czlowiek slegu ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, kto jest człowiekiem słegu na tym blogu? ;o

      Usuń
    2. Ja sie kiedyś podpisywałam~człowiek słegu. Fak, to to do mnie ? xd

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3