Menu rozwijane

wtorek, 30 czerwca 2015

Wywiady#1

Hej

Dzisiaj pierwszy post z serii ,,Wywiady,,
Dzisiaj wywiad z PaulaWariatka

Legenda
Ja - J
Paula - P

J: Cześć, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad?
P: Jasne
J: Zadam Ci kilka pytań.
P: Okej
J: 1. Skąd pomysł na nazwę?
P: Często mówili na mnie Wariatka, więc połączyłam to i powstało PaulaWariatka. Wcześniej miałam tę nazwę tylko na Google, ale na moim starym koncie często byłam hackowana, więc przeniosłam się na to i nazwałam PaulaWariatka, bo pod tym nickiem byłam dość rozpoznawalna.
J: 2. Łatwo było zbierać taki level?
P: Byłam już trochę doświadczona we wbijaniu lvl, a do tego miałam VIP na miesiąc i kupiłam sobie boostera, więc level wbiłam w dość krótkim tempie. Zajęło mi to jakieś 3 miesiące.
P: Więc w sumie dość łatwo.
J: 3. Ile grasz już na tym koncie?
P: 4 miesiące, ale miałam przerwę, która trwała miesiąc.
J: 4. Czy miałaś jakieś włamania na tym koncie?
P: Nie. Mam nadzieję, że tak zostanie. Na starym koncie byłam shackowana jakieś 3 razy.
J: 5. Jakie blogi o MSP czytasz?
P: Cztery Panny Z Jednej Wanny, MSP oczami Kathey, Abieska Wariatka i MSP oraz oczywiście malinowe msp razem z nami.
J: 6. Czy masz swój blog?
P: Mam, ale on nie jest o MSP ,,Smile-Once-But-Honestly.blogspot.com.
J: 7. Jakie MovieStar lubisz najbardziej?
P: stylówkalol=] ponieważ jest moją internetową przyjaciółką oraz Kathey, bo robi cudne i mądre filmy.
J: 8. Czy ktoś oskarżał cię o haki?
P: Nie. Nie miałam jeszcze takiej sytuacji.
J: 9. Czy byłaś jeszcze na starym MSP?
P: Byłam. Moje pierwsze konto ma już 43 miesiące, ale byłam wtedy jeszcze mała (9 - 10 lat) więc nic nie pamiętam.
J: 10. Dziękuję miło mi się z Tobą pisało. Czy chcesz kogoś pozdrowić?
P: Dziękuję. Mi również miło się z Tobą pisało. Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga.

Jeśli chcecie być w trzeciej części wywiadów to zgłaszajcie się w komach, tak trzeciej, bo w drugiej będzie Kathey.

Pa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3