Menu rozwijane

sobota, 20 czerwca 2015

Wakacje, 4 redaktorki!

Witam.
Z tej strony Smalec. Niedługo wakacje! Dla mnie tydzień to wieczność, ponieważ w tym roku ciężko pracowałam na te piątki i szóstki. Przedstawię może oceny :D. Mam się czym chwalić <kujon>.

Historia: 5
Informatyka: 6
Język angielski: 6
Polak: 6 <wow, dziękuję Panu chociaż interpunkcja to moja najsłabsza strona>
Rosyjski: 6 <dzięki Czarek>
Matma: 5 <szczyt wszystkiego>
W-F: 6 <wysportowanaXD>
Technika: 6 <kto nie ma?>
Religia: 6 <to się wgl do średniej liczy?
Przyroda: 5 <biedronki, szczurki XD>
Muzyka: 6 <wlazł kotek na płotek?>
Plastyka: 6 <wow, malarka postawiła mi 6. Wrzucę swoje obrazki kiedyś>
Zachowanie: wzorowe.

Z tych ocen wychodzi mi średnia 5.75, nie chciało mi się liczyć pod kreską.
Naprawdę jestem z siebie dumna, bo w 6 klasie mieć taką średnią, to naprawdę szczyt!
A wy jakie macie średnie?


 Mam dobrą wiadomość!
Selenne odzyskała konto! Modzi jej zwrócili!







~Jodzisa




2 komentarze:

  1. Moja średnia to 4,57 słabo.
    Chyba nie będę mieć świadectwa z paskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, tam dobrze.
      Ja mam taką średnią, bo mam tzw. "wyluzowanych" nauczycieli.
      Jak bym miała surowych, to też bym miała podobną średnią.
      Zresztą jaki nauczyciel - takie oceny.
      - Radujący się z Tobą Smalec.

      Usuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3