Menu rozwijane

niedziela, 21 czerwca 2015

Jobs looks #3 + drugie konto + Jak ja wbijam level?

Heyy ;3
W tym poście kolejne Jobs looks! Będzie 5 postów z tej serii. Przedstawię Wam stroje dla...kucharki (?) i krawcowej. Tylko 2 stroje. :x
1. Kuchareczka!

Nie jest źle ;-;. Komplet jest prawie cały biały.
Użyłam: białej czapki kucharza (xD), biało-szarej sukienki
(użyłam jej do stroju sprzątaczki, ale ciii), czarnych włosów
i białych balerin. ;3



2. Krawcowa :>

Trochę nie pasuje do krawcowej...:/
Użyłam tutaj: podartej, różowej w czarne kropki bluzki,
czarnych spodni (za 1OOO Sc), różowo-biało-czarnych butów i czarnego
kapelusza. Razem? 2800 Sc!
___________________________________________________________

Przejdźmy do drugiej części posta, czyli do mojego nowego konta na MSP. ^.^
Nick to Kokonasia. (bez kropki)
Obecnie mam 6 lvl. ;D

















☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
Trzecia cześć posta-Jak ja wbijam level?

1. Robić filmy. To bardzo dobry sposób na zarobienie fame. Najlepiej takie 1-2 minutowe. ^^
2. Oglądać filmy! To najprostszy sposób na fame i Sc. ;)
3. Grać w gry i Stwórz i oceń.
4. Rozdawać grafy-często możesz dostać grafa w zamian! ;3
5. Reklamować np. filmy, arty. To też pomaga!
6. Aby film, art zaciekawił odwiedzającego musi być ciekawy.
7. Czasami warto robić konta pomocnicze. xD
8. Można również ogłaszać konkursy.
_______________________________

Psdr ♥









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3