Menu rozwijane

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Konkurs na redaktora+Koniec serii

Hey!
Taki "normalny" post był w piątek, ale i dzisiaj napiszę coś #nieomsp.
Jak czytaliście (lub nie) z bloga odeszły 2 redaktorki. Szkoda. :c
Więc muszę zorganizować ten konkurs.
Jak będzie on przebiegał?
Swoje zgłoszenia piszecie w komentarzach pod TYM POSTEM. Innych nie uwzględniam xD.
Piszecie:
-Nick na MSP
-Coś o sobie-ile czasu blogujecie, czy z pasją, pomysły na serie itp.
-Jak chcecie to imię
-Jak chcecie to wiek
-Czy macie problemy z ortografią, interpunkcją
To na tyle. Następnie zorganizuję ankietę, w której zagłosujecie na swojego faworyta. ;D
To będzie I etap.
W II etapie osoby, które wygrały ankietę (a będą to dwie) piszą posta (jakbyście już tu pisali od dawna) na adres: bobciajodziamsp@gmail.com
Na bloga ostatecznie dostaną się 2 osoby, ponieważ tyle odeszło. ;-;
_______________________________________________________
Przejdźmy do drugiej części posta-czyli do końca serii. Ogłaszam koniec serii "Jobs looks".
Będę jak na razie prowadziła dwie-"Hot or Not" i "Top tygodnia MSP".
P.S. Przepraszam za brak ostatniego "Top Tygodnia MSP". Niedługo się pojawi.

Pozdrawiam i sorry za to, że ten post był taki "poważny".

~SMALEC


3 komentarze:

  1. Ja juz się nie zgłoszę ale życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia.

    ~ Tyna
    abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się zgłosił, ale nie mam konta. Trafiłem tu grając w FNAF - to moja ulubiona gra. Zobaczyłem posta Foxy The Pirate i teraz czytam tego bloga.
    Trzymam kciuki.
    PS: Wiem, że chcecie wiedzieć kim jestem, ale sorrki nie mam konta.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3