Menu rozwijane

środa, 24 czerwca 2015

Jak zrobić dobry look?-poradnik+Nowina ♥

Heyka! ;3
Z tej strony Smalec. Dzisiaj przychodzę do Was z poradnikiem, w którym pokażę/napiszę jak zrobić dobry i ładny look. (-.-)

1. Musimy wybrać ubrania, które chcemy użyć w looku. Polecam wybierać z TOP. ;D
Oto mój przykładowy look w nie zmienionych kolorach:

P.S. Kolory możecie zmieniać od razu po wyborze jednego elementu stroju. ^.^














Nie za ładnie, prawda?

2. Teraz czas na zmianę kolorów xD.
Warto wybrać dwa, góra trzy kolory. Więcej do siebie może nie pasować i  zepsuje cały look.
Kolorki dodajemy na przemian. Tak robi zresztą większość MS. (Psdr dla tej większości xD).
Oto mój gotowy look:
 Wybrałam 2 kolory. Pomarańczowy i niebieski.
Myślę, że ładnie to wygląda. ^^
Użyłam: brązowo-blond włosów,
pomarańczowo-niebieskich kolczyków, bluzki
w tych samych kolorach, niebieskich spodenek
z czarnymi guzikami i pomarańczowych
balerin. =^.^=
Razem: 23OO Sc



OK, IT'S VERY CHEAP!





Myślę, że pomogłam. :)

_________________________________________
 Teraz przejdźmy do drugiej sprawy, czyli do rzekomej nowiny. ^.^
Otóż ja, Bobcia Jodzia, Smalec, Kokonasia itd. dostałam się do...


















...?















I etapu konkursu na redaktora na blogu Emily! (Oczywiście Pozdrawiam ♥)
Bardzo się cieszę! Teraz mam dwa tygodnie na wysłanie posta.
Dzięki Emily! ;3



Na tym kończę posta.
~SMALEC

New logo <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3