Menu rozwijane

środa, 20 maja 2015

Dziękuję Florciu, Hot or not, co w czwartek?

Siemson!
No początku tego posta, chciałabym podziękować TheFlorence, czyli Florci, że oceniła mojego bloga. Jeśli chcecie zobaczyć to idźcie pod ten adres: <3 Naprawdę dziękuję Ci Florciu (:

No to teraz Hot or not (: Tylko, że dziś hot or not, będzie inne. Wezmę looki zrobione dla mnie, przez was.
1.
Twarz: Jest super! Dzięki, że wzięłaś tego "szkieleta" na twarz. 10/10
Włosy: Kupiłam je, żeby do czegoś pasowały, czyli do tej sukienki. Strzał w dziesiątkę! 10/10
Sukienka: Tak moja ulubiona. 10/10
Buty: Koffam je. 10/10
Dodatki: Szkoda, że wzięłaś w kolorze czarnym. Mogłaś wziąć zegarek z bransoletkami. 9/10
49/50 HOT! BRAWO natalkasam.
* zrobiony przez natalkasam

2.
(Look zrobiony przez wojtka SOS, czyli chłopca hmm.)
Włosy: Wojtku, no wybrałeś odpowiednie! 10/10
Sukienka: Unikateq, obowiązkowo. 10/10
Buty: Super, choć mogły być na jakimś obcasie, ale jest buty wyglądają w tym looku jak modelka, więc nie widzę problemu, żeby ocenić na 10/10
Twarz: Różowa lala+okulary biało-różowe, aj no nie za bardzo mi to pasi :/ 9.5/10
Dodatki: Po (za przeproszeniem) cholerę te kolczyki? I okulary!? No dobrze, że nie w innym kolorze 7/10
Chłopcu, pierwszy w serii hot or not u mnie, na moim blogu pierwszy raz oceniam look zrobiony przez chłopca.  46,5/50 HOT! BRAWOOOOOOOO! (:



No i dla fanów muzyki mam dobrą wiadomość. Nowy motyw będzie o muzyce!

To oznacza: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Wujek google: Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
No i myślę, że ubrania będą do kitu, już to widzę po tej moviestar i wgl. ten cały motyw będzie do kitu taka jak Cosplay Cool



~Smalec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3