Menu rozwijane

piątek, 24 kwietnia 2015

Pozdrowienie, koniec vipa (oficjalnie) oraz moje ulubione filmy (na msp)

Hei,
zaczniemy od żałosnej wieści. Skończył mi się VIP! Przed chwilą.  Hue, ale się cieszę bardzo nawet. Nie no oczywiście, żart! Wiem nie daliście się nabrać. Ci co mieli VIPA wiedzą jakie to niemiłe uczucie gdy już się kończy. Aha może minuta ciszy i internetowy znicz .
[*]
[*]
[*]
[*]
[*]
Dobrze, kończę . A teraz te dobre dla mnie przeżycie. Otóż dostałam pierwsze pozdro! Kocham Cię, wielbię Cię. #Jodźkaogarsię. Będę o niej pisać w kółko! Tak, tak, tak zabawa trwa! Pewnie mówicie w myślach sobie:
- Och, jakie ona ma poczucie humoru! albo:
- Ale ona głupia, straciła czytelnika.
Wolę tą pierwszą opcję. Tą osobę, która dała mi 3 pozdra to...







































































Ciasteczkowy Potwór =)
Otóż w ramach wdzięczności piszę o Tobie, jaka jesteś wspaniała i w ogóle uznałaś, że jestem fajna! Mam dla ciebie niespodziankę hue hue. Ale to na koniec. Najpierw obowiązki, a później przyjemności. Więc pozdrawiam Ciebie, kochana i dziękuję i wielbię Ciebie!  Haha, dzięki jeszcze raz.

Nie to nie jest niespodzianka. Będzie lepsza!



A teraz, moje ulubione filmy na MSP



1. " Dziecko ze śmietnika "
Autor: Arli
Opis: Opowiada to o dziewczynie, która jak była malutka została porzucona na matkę mianowicie- na śmietniku. Pewnego dnia miła kobieta przygarnęła te dziecko pod swój dach. Dziewczyna, gdy jest prawie dorosła jej prawdziwa matka widzi w dziewczynie swoją córkę. Postanawia zdobyć jej zaufanie itd.

2. Zakochana w księdzu
Autor: hejgerl
Opis: Pewna dziewczyna wraz ze swoją koleżanką chodzą na jakieś spotkania z księdzem. Bardzo nie lubią tych spotkań więc chcą sie zemścić na księdzu. Chcę go uwieść, a potem rozgłosić, że on ją podrywa. Umawiają się na spotkanie. Ksiądz ją porywa i wraz ze swoją wspólniczką chcą uciec za granicę. Dziewczyna chcę uciec, udaje jej się to znów zostaję znaleziona przez księdza. Wspólniczka ją zastrzela. Dziewczyna- Klara przeżywa.




#Jodziabezloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3