Menu rozwijane

wtorek, 28 kwietnia 2015

Jak zrobić logo? - Poradnik

Heii!
Specjalnie dla Was napiszę poradnik "Jak zrobić logo?".
Do zrobienia loga potrzebny jest jakiś program...hmm...PiZap?, Sumo Paint?
Ja używam tych dwóch.

1. Wchodzimy w zakładkę "Artbook" na MSP. Wybieramy Movie, animkę itd.
Gdy już mamy przygotowaną naszą MS wycinamy ją.



2. Teraz przechodzimy do Sumo Paint'a <Klick>.
Zmieniamy język na polski i klikamy w górnej zakładce obok zmiany jezyka "Plik". Pojawia nam się rozwijane menu i wybieramy "Otwórz z Mojego Komputera". Wybieramy plik, czyli naszą Movie Star.
Teraz naciskamy na różdżkę w narzędziach i przytrzymując klawisz "Delete" klikamy w puste tło poza MS i nawet w rozdzielone miejsca pomiędzy włosami.

Powinno to wyglądać tak:

3. Gdy już tak zrobiliśmy to klikamy zakładkę "Warstwa" a później "Efekty warstwy" i proponuję wybrać "Obrys" lub "Poświatę zewnętrzną". Ja wybrałam obrys.
Teraz ważna rzecz: Musimy ustawić rozmiar obrysu/poświaty.
Jeżeli chodzi o obrys to proponuję taki wybór:

 Ja ustawiłam sobie kolor biały. Wy możecie wybrać jaki chcecie :D.

Poświata:



4. Jak skończymy robić obrys lub poświatę to możecie również poeksperymentować z innymi efektami.
Na koniec zapisujemy klikając "Plik" i "Zapisz na dysku twardym".

5. Teraz wchodzimy w PiZap'a <Klick>. Zaczynamy wybierając "Start". Następnie naciskamy "Edit".
Teraz pokazały nam się okna. Wybierając "Backgrounds" logo będziemy robić na tych PiZap'owych tłach. Jednak gdy wybierzemy "Computer" za nasze tło posłuży obraz z naszego kompa. Ja dzisiaj skorzystam z tego PiZap'owego.


6. Teraz możemy dodać naszą MS. Gdy klikniemy "Cut Out Tool" (zaznaczone na zdjęciu).

Wybieramy okno z napisem "Computer", bo tam mamy zapisane nasze zdjęcie. "Wycinamy" Movie zamazując ją CAŁĄ.

7. Gdy już ją wytniemy, ustawiamy ją na tle.


8. Teraz możemy dodać napisy klikając duże "T" w narzędziach i efekty klikając różdżkę, ramkę itp., itd. Oczywiście to od Was zależy jak będzie wyglądać Wasze logo.

Moje-skończone wygląda tak:


Sepia #aco? :)

Myślę, że pomogłam i skorzystacie z mojego poradnika.


Pozdrawiam :*
~Jessy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3