Menu rozwijane

sobota, 18 kwietnia 2015

Droga Kiwi + vip.

Hejka,
Droga Kiwi, zrozumiałam, że zależy Ci tylko na hejcie. Powiem wam coś: Kiwi została zablokowana za oszustwo, a nie za napisanie adresu bloga. Kiwi, pewnie będziesz pisać, że to nieprawda, ale zrozum ja chcę żeby każdy wiedział o co chodzi. Nie chcę się z tobą kłócić. Ale pamiętaj  JAK OBIECUJESZ COŚ TO DOTRZYMAJ SŁOWA. 





Druga sprawa: Mam VIP!
To mój pierwszy VIP! Już coś tam kupiłam, możecie looknąć. XD






Krótka notka, ale jest. Jestem za bardzo podekscytowana vipem.

Bye!
~Jess


3 komentarze:

  1. Tak,napiszę że to nieprawda ;) Zablokowali mnie za adres bloga na forum, co było napisane DOKŁADNIE w moim banie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dobrze,skoro już pisałaś to zrobię notkę z takim dedykiem dla ciebie ;) Adres bloga chyba znasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka jest... Msp-oczami-kiwi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3