Menu rozwijane

czwartek, 26 marca 2015

Nowy motyw-April Fools!

Hej,w tym poście napiszę notkę o nowym motywie,który pojawił się dzisiaj na Moviestarplanet.
Nosi nazwę April Fools czyli Prima Aprilis, chociaż jak to wpisałam w wujka Googla,to wyskoczyło mi Głupcy Kwietnia. Haha.
 Oto zdjęcie:
Motyw OK.

Ubrania:


Jedyne,co mi się tu podoba to ta pudrowa tunika,spódniczka i może spodenki.
Rzeczy:

Te rzeczy mi się nie podobają. Mogliby zrobić coś porządniejszego.

Animacje:
 Przepraszam za jakość :c.
Animy są śmieszne? Nie są najgorsze,ale też nie najlepsze.

Tła:

Są fajne. Chociaż mam zastrzeżenie do tego,że tło dla VIP'ów jest bardziej wyposażone.

Na tym kończę posta.
Bobcia Jodzia.

P.S. Zauważyliście nowy wystrój bloga? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3