Menu rozwijane

środa, 30 września 2015

Your MSP #3 (Chyba ostatni post. CHYBA)

Ok Lukcia! Czas ruszyć swój tłusty tyłek i napisać posta!
Więc dawno nie było postów. Ale cóż, wasza Lukcia jest Nie rzadkim okazem lenia pospolitego. Ok, nie będę was zanudzać moimi kazaniami, lecimy z your MSP! Jest to NAJPRAWDOPODOBNIEJ ostatni post z tej serii. Ale spokojnie, mam pomysł na nową! I jest to wymyślona seria której jeszcze nigdy nie było na tym blogu! Dobra, więc przechodząc do tematu dzisiejszą Moviestar jest...



















1szymon102!Użytkownik posiada 43 lvl, Vip Star,  plakietkę jury oraz celeb.

Ubiór: Podoba mi się. Jest taki... kurczaczki, jakby to ująć... królewski... (?)
Wszystko ładnie, pięknie 10/10
Animacja: Idealnie komponuje się ze strojem i ogólnym wyglądem profilu! 10/10
Status: Szymon powiadamia innych że jest najwyraźniej niezadowolony z ilości wyświetleń pod jego filmem w czasie 3 dni. Ech, dla mnie 1200 w 3 dni to ogromnie dużo. Ale rozumiem też fakt, że dla Szymona może to być mało, tym bardziej z 43 lvl. Nie przepadam za osobami ,,użalającymi'' się nad sobą i swoimi znajomymi... Ileż można wymagać? 4/10
 Look: Nazwa looka to: ,,Love forever, watch stars In... Dalej nie widzę tytułu, więc zapewne dalej jest inaczej. Puki co tłumaczenie brzmi: Kochać na zawsze, oglądać gwiazdy w...
Przechodząc do ogólnego wyglądu looka nie jest zły. Brakuje mi jednak czegoś na głowę... Nie wiem czemu... Jakiejś czapki, chustki czy czegoś w tym stylu... 9/10
Artbook: Chcę wam uroczyście oświadczyć że ArtBooka nie będzie. Czemu? Bo Szymon nie ma żadnych ArtBooków! Aż dziwne... Cóż, mogłeś zrobić ArtBook czy coś jak już się zgłaszałeś Szymonie... Dam 1/10 żeby nie było.
Zdjęcie: Zdjęć też nie ma! Szymon, nie załamuj mnie! 1/10
Razem:  35/50
Dość słabo z powodu tych ,,braków''.
Więc to tyle. To już chyba ostatni post z tej serii. Nie wiem. Jeżeli zdecyduję się kontynuować tą serię, wybiorę osoby które zgłosiły się wcześniej i ich nie wzięłam.
Co do nowej serii powiem tylko że też można się zgłaszać. Tyle powiem.
No to co? No to pa!


4 komentarze:

  1. ;")
    To nie było użalanie, to było zdenerwowanie. No, bo ode zawsze coś chcą, a oglądają tyle, co nic *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale odebrałam to jako użalanie :') Nie wiem, jestem dziwna xD

      Usuń
  2. Hah, chciałam sie zgłosić :')

    I fajny post ^^

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. czesc zgaszam sie ale o co chodzi uwielbiam blogi z msp


    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3