Menu rozwijane

sobota, 19 września 2015

Wywiady #1

Hejka!
Przepraszam ze nie było posta. Zawiodłam moich ewentualnych fanów itd,itd..
Zepsuło mi się WiFi. No i nic nie mogłam napisać!
No ale przejdźmy do post!
Dużo osób pisze ostatni o unikatach i ... ja napiszę o czymś innym.
Wiec wszyscy na pewno wiedzą o co #kaman wiec nie tłumacze
Wywiad z... natka stelmach!
To bardzo miła osoba, i przyjemnie się z nią pisało.
Oto dowody:


A i tak wogłòle to przeprowadzam wywiady z osobami, których arty lub loki są w TOP.

I potem napisała ze swoich znaj, ale scr mi się nie chce wstawić...
I jak wam się podoba wywiad?Kontynuacja serii? Czy może nie?
I jeszcze 2 komunikaty...
Przyjmuje zamówienia na loga...
...i rysuje wasze MŚ!
A mój tablet chce być mądrzejszy odezwie i mnie Poprawia!
No, taki post średniej długości ...
I do moich fanów, jeśli takich mam..ODEZWIJ CIĘ SIĘ !Xd
Papatki
PatkaXDX3

8 komentarzy:

  1. Poproszę logo? Bede pisac bez znakow bo mi sie nie chce ;-; logo ma byc mroczne. Chce na nim mroczna movie star, krwawa. Ma byc na nim myszka z gry transformice i dwa animatroniki z gry five nights at freddys, najlepiej bonnie i freddy. Cytat to ma byc: we live as we dream - alone. Na dole ma byc napisane: Hanka/Pringels.
    Nie chce aby moviestar byla moja. Da sie zrobic?(: prosze :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey...
      To powiem co da się zrobić;
      Inną Ms ale nielegalne to tak jagby bylo bo z tb poeinno logo byc...
      W transformice niegram. Moge jednak zrobic,gdy mi przeslesz na emaila,w moim profilu blogera,kliknij na moja nazwe i wyswietli moj profil i befzie skontaktuj sie przez email
      Cytat okey...
      Tylko logo dop w czw będzie...

      Usuń
  2. Fajny post c;
    Chcę rysunek! xDDD
    NICK: Jesy <3
    Look czy coś tam - obojętnie

    ~`.A
    //TheQueen

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak zdaze to 2 będą zebys mogla wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chcisła logo *o* Nick na msp: safira987
    Może ono zawierać cytat "We are all amazing!" ?
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o rysunek xd
    Nick: gabryska59
    I mogę logo ogólnie czekam na jedno ale nie zaszkodzi mi mieć dwa :)
    A więc możesz zrobić mieszankę ubrań i wgl
    to może być niespodzianka ;3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3