Menu rozwijane

piątek, 7 sierpnia 2015

Rysunki waszych MS #0

Cześć

Tak mam nową serię, będę rysowała wasze MovieStar.
Pokażę wam moją MS



Nie wyśrodkowane pole.
Tak to jest jak się pisze na telefonie.

Dobra naprawiłam.
Wracając do rysunku jakieś cudo to to nie jest, ale najbrzydsze też nie.
Więc jeśli chcecie żebym narysowała waszą MS piszcie nick w komentarzu i look w którym ma być ubrana wasza lalka.

Raczej to już wszystko.
Muszę kończyć bo bardzo dużo osób mnie nominowało i muszę pisać te posty
To pa




7 komentarzy:

  1. Narysuj mnie! *o* Mój nick: Isabell..
    Napisz z kropkami jbc ;) Look: ♥ Sunny Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Popraw ortografię, interpunkcję oraz rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Narysujesz? Nick: 1babi1 Look: Najnowszy
    ~ Kafelek

    OdpowiedzUsuń
  4. "Najbżydsze"...
    Ortografia [*]

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy popełnia błędy, anonimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Autorka ma teraz +7 lat, pewnie będzie miała mocny cringe jak wejdzie na tą stronę

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3