Menu rozwijane

czwartek, 23 lipca 2015

Nowa seria - „Virtual artist"

Hay! ;33
Z tej strony Selenaxs5. Tak, tak... wiem, że piszę tego posta bardzo późno (jest teraz godzina 0:49), ale właśnie mnie natchnęło i znając życie - rano już o tym zapomnę... So, żeby nie zapomnieć, piszę tego posta. A o co cały czas mi chodzi? O nową serię mi chodzi! Jak może zauważyliście - Zuzi udało się wejść na MSP. Brawo ja... Wracając, chodzi mi o serię, którą wymyśliłam i nie widziałam jej jeszcze nigdzie indziej, na żadnym blogu!
Milcia, ale o co chodzi?
Wszystko Wam wyjaśnię...

Seria nazywa się „Virtual artist". Chodzi w niej o to, że będę Wam opisywać SZCZEGÓŁOWO programy do robienia m.in lóg. „Virtual artist", jak sama nazwa wskazuje - jesteśmy wirtualnymi artystami.
Zuza, czekaj, czekaj... Przecież na wielu blogach były opisywane programy...
Tak, owszem, lecz mi nie chodzi o takie zwykłe przedstawienia, np. „To służy do tego, a to do tego". Nie. Mi chodzi o coś innego, np. „Jeżeli chcesz uzyskać efekt 'lata' - musisz użyć tych efektów, gdyż po nałożeniu ich na siebie, dadzą efekt odbicia światła słonecznego".
Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba.
Jest godzina 1:12, a ja właśnie posta z telefonu kończę. Heh.

Pozdrawiam,
Selenaxs5

3 komentarze:

  1. Super pomysł na serię! *^* Kiedy zaczynasz? :3
    Byeeeeeeeeee
    Jelly
    Julia27b

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3