Menu rozwijane

wtorek, 23 czerwca 2015

TheFlorence + zaglądamy na blog Abieski.

Hej, przepraszam, że nie było wczoraj posta, ale nie miałam internetu...
No, ale później nadrobie tego posta.
Teraz więc zajmiemy się "Florką".
Bobcia zrobiła ankietę czy ma zostać, czy nie.

Ja niestety kilknęłam NIE.
Dlaczego?

A dlatego, że napisała tylko posta powitalnego i zareklamowała swojego bloga.

Dobra, przejdźmy na blog Abieski.

Tego o to posta napisała TheFlorence 30 maja bodajże.

Jak widzicie jest ta sama zasada jak w mojej serii "Przypadkowe stroje", DOKŁADNIE TAKA SAMA.

Ja bym nic, a nic przeciwko temu nie miała jakby pisała tutaj chociaż raz na tydzień, no halo!

Ps. Dodam, że ja pierwsza napisałam posta.


To tyle, żegnam Was tym o to obrazkiem.


2 komentarze:

  1. Miałam zamiar pisać że odchodze. Cóż ankietę możecie usunąć. Bo decyzję lodjelam sama. I po drugie nie ściągnęła od ciebie serii. Jest ona robiona na wielu blogach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zamiar pisać że odchodze. Cóż ankietę możecie usunąć. Bo decyzję lodjelam sama. I po drugie nie ściągnęła od ciebie serii. Jest ona robiona na wielu blogach.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3