Menu rozwijane

piątek, 22 maja 2015

Witam, witam!

Hej. Jestem nową redaktorką na tym blogu (jak widać).
Jestem Wiktoria, inaczej Anastazja (czyli drugie imię), Wika. Na MSP nick () BlackGirl ()
Piszę też na blogu siostrucha0508.blogspot.com zapraszam. (":

No, ale tak skończyć post się nie może więc...Zrobię look'i do konkursu "Europop" czyli najnowszy temat. c:

"Soo...Black and white."
Jest dla VIP, buty nie pochodzą z tego konkursu, bo nie mogłam znaleźć jakiś ładnych.

Teraz dam Wam zdjęcie z mojego drugiego konta chłopaka. :>
Przy okazji...Nie chcę się czepiać, ale dlaczego włosy dla dziewczyny są też u chłopaków? ;_:

Dobra daje tego Look'a (y)

"Cute and stylish"

Ładny...Ale strasznie DROGI. Przynajmniej dla mnie.
Napiszcie mi na priv/komentarzu czy chcecie, żebym dawała Wam palety kolorów. c:

To na dzisiaj tyle, i do następnego razu. xd (Normalnie jakbym teraz Wam coś mówiła na głos ;~; XD)

Paa. ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3