Menu rozwijane

czwartek, 28 maja 2015

Niedługo VIP+Czy warto kupić (ostatnie)

                                                                          Siems!
                                 Niedługo będę miała VIP'a, ale nie powiem Wam na ile.
                                                    Wkrótce sami się dowiecie (:.
                                                           Lel, piszę na środku. ^^.
W tym poście już ostatnie "Czy warto kupić?". Będą nowe serie. Może jakąś będzie prowadziła nowa redaktorka? A tak wgl to CAŁY CZAS szukam redaktorów/redaktorek B). Możecie się zgłaszać na priv i w komach!
Druga sprawa, czyli ostatni post z tej serii.
Zaczynajmy!

1.
(Tutaj chodzi mi o włosy).
Przeszkadza mi w nich ich wysokość.
Trochę za duża. Kolor podstawowy
jest OK. Fryzura kosztuje 525 Sc.
Jest warta swojej ceny.
Czy warto kupić? TAK.



2.                        
                                                                                       
   Hmm no ładny jest ten fortepian, ale drogi. Waham się jak taka huśtawka dla dwóch osób. No, więc moja ocena to
TAK/NIE.















No niestety ostatnia rzecz, którą wzięłam do "Czy warto kupić" to piękny fortepian.  Wiem, że sprawiłam wam hmm, przykrość kończąc tę serię, ale będą nowe i fajniejsze (:

Bayyy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3