Menu rozwijane

sobota, 21 marca 2015

Coś nowego, 16 level i bieda.

Zaćmienie widziałam wczoraj przez takie okulary spawalnicze. To takie super. Ale naprawdę interesuje mnie to jak nie wiem. Heh

Niedużo brakuje do 16 levela. Proszę o grafy, obejrzenie filmów, like na artbooki i looki. Oczywiście proszę, nie zmuszam :D

Ostatnio nie kupuję ciuchów. Mam mało sc. Zaszalałam. Więc jeśli masz coś niepotrzebnego to daj ;) Nie ZMUSZAM!

Dobra dobra. Mam jakieś wrażenie, że się coś niedobrego ze mną dzieje. W levelku stoję. Nie wiem już sama. Może napiszcie na priv, albo w komentarzu co jest złego ze mną.
OK, już koniec.
Dziś post o czymś nowym
To otoczyłam pętlą.
Wielkanoc, święta więc moderatorzy wymyślili coś nowego!
Moje przypuszczenia, że to są:
~ Zadania wielkanocne.
~ Prezenty na Wielkanoc 
Tak myślę. Ale na pewno to coś jest super.

Dziś pierwszy dzień wiosny kalendarzowej.
Więc kilka looków ;)



I twarzyczki ;)

Kończę moim super logiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz!
To motywuje! <3